2011年2月27日星期日

House Warming @ Daphne's Home

尋日去左Daphne屋企house warming. 
我同阿匙最早到, 就同埋Daphne同梁生一齊去超級市場入少少貨(零食), 
上到Daphne屋企, 第一件事就係開檯, 都唔知幾耐冇打過麻雀喇.... 
Daphne主場果然係唔同, 係咁食, 好彩我臨尾都發一發力有贏少少, 阿匙一個輸. 
打左一陣, SandraEsther都到喇, 咁多人就當然係玩Wii最好, 
唔玩由自可, 一玩真係十個投入, 係咁fing係咁fing玩到手都酸埋, 
D graphics真係好好笑, 跑步o個個真係笑到我地抽晒筋. 
玩完一輪, 就開餐喇, 梁生落左去買壽司俾我地食, 
呢個日時候Jocelyn終於都到埋,, 時間岩岩好可以一齊食, 
Daphne又整左tiramisu做甜品, 食到我地捧住個肚.... tiramisu都只係食左一半咋!! 
癲左一日勁累, 返到屋企都十一點幾. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
今日o係屋企得閒, 就出左去九龍公園影下相, 
之後都想想地去架喇, 加上見到Vivi又去左, 就更加想去影下. 
不過去到有少少失望, 因為靚景唔多, 雀仔又太遠(又或者係我部機渣啦...), 
影左一陣就走喇, 都係香港公園靚好多!! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言