2012年1月2日星期一

郭富城舞臨盛宴世界巡迴演唱會2011/12香港站

由小學五年班開始鍾意郭富城, 由狂野之城一路到聽風的歌既CD係齊晒,
不過唔知點解, 一去到愛的呼喚, 就突然間冇左狂愛既感覺.
話就話都算係粉絲, 不過一路以來都未睇過佢既演唱會,
直到今次舞臨盛宴, 身邊個個人都激讚, 搞到我都心癢癢....
估唔到開左show都仲有飛賣喎, 所以邀約左vivi同我去睇1月1日,
孤鬼寒既我當然只係買$380啦, 又唔係小豬....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢個世界真係有估你唔到既事, 家祺表哥居然俾左兩張$680既飛我喎!!!
嘩真係開心到不得了啦, 見媽媽都冇乜睇呢類型既演唱會, 就決定同媽媽睇.
12月29日星期四, 就同媽媽入場睇我人生中第一場郭富城concert.
嘩個位都真係幾前, 不過好衰唔衰係o係隊band個corncer,
所以有D去corner位既表演都冇埋黎, 仲要冇左握手位... 蝕左添.
講番場show先, 完完全全展現舞台王者既感覺!!
成日都覺得, 一個跳唱歌手唔一定要係跳得最有power, 但係要識配合首歌同個台,
小豬做得好好, 郭富城都做得好好, 而郭富城呢個concert優勝既地方係幕後既人,
首先個四面變形金剛舞台真係amazing, 加埋燈光就更加marvelous.
呢個整體配合得淋漓盡致, 唯一少少缺憾係覺得轉場既時間太多太長, 有時會cool down左.
anyway, 舞林盛宴係一個用眼睇既演唱會, 視覺效果一流,
相信唔會有人expect Aaron係靚聲王, at least佢跳住唱都夠氣已經唔簡單.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1月1日, 同vivi去睇真金白銀買飛既第二場.
今次坐個位高D, 可以從第二個角度, 睇清楚成個台.
(我咁大個女, 都未試過同一個演唱會睇兩次呀)



上網搵番個rundown方便寫comment:


  1. 以歌會舞 + 一變傾城 + 以歌會舞
  2. 戀愛態度
  3. 第四晚心情 <- o係D白箱上面跳舞, 大家一致擔心冇左招牌動作, 好彩最後都有出現
  4. 戰場上的快樂聖誕
  5. 最激帝國 + 神經 <- 呢part非常like, 民族風既最激帝國好有帝王既感覺
  6. 有效日期
  7. 愛情基本法
  8. 妳是我的一切 (春眠篇)
  9. <- o係隻鑽石形巨蛋入面跳, 仲要倒轉再倒轉, 雖然唔係跳舞, 不過好靚
  10. 遊園驚夢
  11. 無忌 <- 首先呢首歌我極喜歡(唱K個version係冇歌詞都會照唱), 加上同Sunny Wong軋舞, so powerful!!
  12. 個個讚你乖 <- 握手位冇我份... 唔開心
  13. 分享愛
  14. 失憶諒解備忘錄 <- 個台同燈光好科幻, 又係極盡視覺享受
  15. 三岔口 <- 實不相瞞我係第一次聽呢首歌, 原來幾好聽架喎
  16. 一直都在
  17. 你是未來
  18. 脈博 <- 佢作俾fans既歌.... 普通啦
  19. I am Aaron Kwok <- Iconic dance開始, 亦係最high既部分
  20. 對你愛不完
  21. Para Para
  22. 著迷
  23. 狂野之城 <- 睇小豬唱就聽左幾次, 本尊表演就真係久違了!!
  24. 唱這歌
  25. I am Aaron Kwok
  26. 永遠愛不完 <- 同fans互動大合唱, 我覺得如果一次過全場唱既效果會好過分四邊
  27. 鐵幕誘惑 <- 舞台再次變形, 睇見佢地企到咁高又要跳又行來行去都幾驚 p.s.白色長褸好型
  28. 動起來 <- 跳彈床, 可以話係驚心動魄, o係D彈床中間跳來跳去仲要高難度動作, 唔知下左幾多苦工先做到


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
後記: 家祺表哥見到我facebook, 知道我又睇多次,
就話佢仲有飛俾我喎, 而我又要喎!!!
估唔到我會咁癲, 一個演唱會睇三次!!! Unbelievable!!!
另外, 估唔到vivi非常唔like呢個演唱會, 甚至用難頂黎形容,
我地話大家既comment咁兩極, 今既篇blog應該各自各精彩.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言