2012年3月5日星期一

多事之春

岩岩好一個月冇寫blog, 除左懶, 都真係有D「唔知從何寫好」既感覺.
呢個月發生太多事了, 因為自己做錯野, 搞到成公司都反轉咁滯...
仲搞到同事要走, 雖然明知呢個唔係主因, 同埋背後係有political reason兼蘊釀左一排,
不過個心都真係千萬個唔安樂....
而自己都俾人批鬥左兩個星期, 日日都俾人話到喊(做左咁耐都未試過咁樣),
預計黎緊都會繼續十盞大光燈照住自己做野, 真係要步步為營.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
早三個星期約左班小學同學上劉民屋企燒野食,
本身諗住巴士去既, 點知臨出發o個朝, 阿滔打黎話車埋我去喎,
咁就梗係好啦, 大角咀對我黎講都幾liu lang.
上左車之後, 好笑既事情發生了....
原來大家都以為對方知道點去, 事實就當然兩個都唔知啦.
又用GPS, 又睇地圖, 卒之兜左成個鐘咁滯先去到,
去到又搵唔到位泊車, 泊左車又唔記得左邊條街先係劉民屋企...
兩個白痴終於上到去喇, 到咁上下佢要落去俾泊車錢, 又唔記自己架車泊邊.
好啦我地成班人燒野食, 估唔到劉民對紅酒都有D研究喎,
今次佢地算係飲得好斯文喇, 可能因為老婆o係度啦, 哈哈.
食到十一點幾就走喇, 一齊去攞車.
真係估佢唔到, 明明頭先都落左去入咪標, 宜家又唔記得泊左o係邊?!
好彩兜左兩個彎都搵到, 總之係搞笑啦.,
好彩今次車我返屋企冇行錯路啦, o係番土瓜灣係安全D既.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
病左個幾兩個星期, 一路都冇時間睇醫生, 莫講話sick leave啦,
終於上星期四睇左, 醫生話係流感喎....
都唔知同普通感冒有咩分別, 上網睇過好似話係嚴重D既感冒喎,
星期五, 未食晒D藥, 點知放工唔記得帶藥返屋企....
咁有星期六買D成藥食住先啦, 因為約左Joyce睇戲, 冇時間睇醫生.
我地去睇「星光夢裡人」, 之前睇trailor已經好有興趣, 因為係黑白默片!
買左飛o係油麻地百老匯電影中心睇, 出門口上左巴士都冇乜問題,
點知去到加士居道開始塞到行唔到, 原來係法輪功遊行!
頂佢個肺丫, 有乜理由會批准佢地o係最繁忙既街道遊行架?
成條彌敦道交通癱瘓, 搞到我落車行路, 都遲左15分鐘!
Joyce仲慘, 佢搭的士, 又o係窩打老道塞死晒, 最後遲左半個鐘先入到場.
可能因為miss左頭半個鐘既戲, 所以唔係好投入,
睇完套戲覺得好累, 一來本身病病地, 二來因為冇聲冇字幕, 搞到不自覺讀唇...
而劇情就真係好簡單, 最吸引係隻小狗, 好有戲.... 哈哈.
睇完戲我地去行街, 嘩睇水晶真係好罪過, 我好捨得咁六百幾蚊買左條紅紋手串!
為左行桃花運真係咩都做得出!! 哈哈!
不過最估唔到係Joyce, 佢完全仲des過我, 佢本身想買幾千蚊條o個D架,
不過我勸佢唔駛買咁貴架, 只係顏色問題, 只要都係紅紋, 效果其實一樣.
最後佢先買番條平D既, 不過折完都要七百幾, 仲要買埋個白晶簇...
白羊座既朋友真係去得好盡呀下!!
買完水晶都搞到十點幾, 我地o係SOGO對出既馬路講起我本身條月亮石手串,
句句子都未講完咋, 聽到啪啪啪聲, 原來條月亮石手串斷左呀!!!
當時我地o係馬路, 綠燈閃緊, 我一隻手要按住未跌落地既石, 得番Joyce幫我執.
執完數一數, 發覺少一粒, 不過望極地下都搵唔到, 都冇辦法啦,
估唔到一買新石, 舊石都自我毀滅.....
不過好好彩, 返到屋企除衫o個時, 剩番唔見左o個粒出現番喇!
得閒要再串番好佢地先, 唔平架!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
話說屋企用網上行, 一向都有用Router.
點知上星期開始時得時唔得, 打去技術支援搞左一輪都唔得, 約左師傅上黎整,
點知臨上黎o個日又好番, 就叫佢唔駛上黎啦,
到過左兩日, 又係咁上唔到網喎, 又係打去技術支援, 又係搞左一輪, 又係約師傅.
師傅黎到, 佢話係電話線接觸得唔好, 令到固網電話同上網有干擾,
佢換左個頭同個盒, 就上到網冇事, 不過要直插LAN線去電腦先得, 經Router就唔得,
師傅話我個Router有問題喎, 咁我就去買過個啦....
買到返黎setup, 頂丫又唔得既, D線係插岩晒架喎, 不過個modem同router好似talk唔到,
又拔又插又reset都唔得, 火都黎, 俾晒screen cap同插線既相Linus睇,
佢都話應該冇問題架喎, 最後手痕又拎番個舊Router黎試下,
竟然一插就用到, shit.... 玩死!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言