2010年11月6日星期六

黃子華

做野始終都係唔順心, oD人根本work唔到, 算啦唔講工作喇.
尋晚去左紅館睇黃子華, 簡直係全城期待!!
幾舊水我真係心甘命抵俾佢賺, 講足兩個幾鐘喎, 仲要有interaction, 轉數奇高.
林海峰我根本唔覺得好好笑, 詹瑞文我download左直頭睇到一半放棄唔睇,
始終都係黃子華最正, 因為佢最能夠貼近我地日常生活,
將我地心入面平時唔敢表露出黎既陰暗面, 用佢把口好賤咁講晒出黎.
好想好想到下年再睇!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解點解.... 我只係想出iphone 4 o, 有錢都出唔到.....
有貨o個時想等白色, 等等下又話要出年4, 我決定唔等白色,
3仔又唔俾我extend contract, 要我開新no., 好啦屈服出淨機, apple又唔賣...
咁點呀, 係唔係玩我呀? 我真係唔想再對住呢部3G, 眼冤呀!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言