2010年10月31日星期日

12比11, 睇過未?

今日入左元朗睇波, 久違了的雙料娛樂: 流浪vs傑志, 飛馬vs大埔.
頭場既流浪vs傑志, 睇到我熱血沸騰呀, 因為90分鐘打成1:1, 加時互無紀錄,
到射十二碼就精彩喇, 我睇波咁多年, 都未試過睇到射第十一輪(即係兩隊所有球員都射晒).
射到第十一輪之餘, 仲要係之前既廿一球係入晒架, 冇人飛機喎!
到最後一球, 流浪守門員隋維杰擋出傑志球員高文施射,
終於流浪憑總比數12:11贏左, 出線銀牌盃, 準決賽對手將會係公民.
2010 10 31 Ranges vs kitchee
另一方面, 見到傑志輸波, 仲要輸得咁轟轟烈烈, 我真係好痛快!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
講下花緒先, 話說講過話幫阿俊貼screen protector,
咁我今日入到球場坐低, 未開波, 阿俊就走黎問我係唔係宜家幫佢貼喎....
見佢心急成咁, 好啦宜家貼啦, 咁佢就走入更衣室拎部iPhone出黎俾我搞.
不過我真係好後悔呀, 因為o係室外地方貼真係好難, 因為有風, D麈係咁入,
所以end up我貼左兩張都唔完美囉..... 下次一定要o係室內貼.
又因為佢電話o係我手上, 搞到完場o個時我廁所都唔敢去, 費事佢出到黎搵唔到我.
佢出黎之後同我一齊睇左一陣波, 佢講左個秘密我知呀, 如果成事的話, 真係要恭喜佢.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言