2010年10月20日星期三

淚管閉塞 + 丟iPhone

上星期日去左睇波, 流浪又輸喇 (輸俾飛馬1:2), 希望下場可以贏番啦.
完場之後, 我居然漏低左個電話o係看台喎, 好彩有好人心追上黎俾番我咋,
雖然我係好想換iPhone4, 不過未有白色我係唔會換住架!
話說阿俊又用爛左電話殼, 我幫佢班一個返黎俾佢頂住先,
今次呢個係軟膠殼黎既, 如果咁都用得爛, 我俾個叻佢啦.
另外, 我返鄉下之前問佢借左舊電黎用, 點知返到黎俾我用壞左....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
尋日忽然間隻右眼紅晒, 到晏晝頂唔順除左隻con, 不過都未見好轉.
(左眼清, 右眼濛真係好辛苦, 好頭暈, 不過除晒兩邊con我就更加睇唔到野)
放工去睇醫生, 醫生話我係淚管閉塞, 仲要係因為感冒而搞到淚管閉塞喎,
點解我次次感冒唔係塞呢樣就塞o個樣, 次次都已經鼻水倒流架啦, 今次有新野添...
今日起身, 見到隻眼都仲係紅, 不過已經冇尋日咁誇喇,
D好番啦, 我唔想做四眼妹呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
經過星期日幾乎唔見電話之後, 今日又有經典,
話說食完lunch丟垃圾, 我可以丟左個iPhone, 而繼續拎住個汽水罐囉...
仲要係丟左之後, 我望住個垃圾袋, 心諗: 咦呢舊粉紅色既野咁熟口面既?
and then先發覺我丟左自己部電話!!!!!!!
好彩係公司breakout area既垃圾袋o, 如果o係街既垃圾筒, 就不堪設想喇...
究竟我同呢個電話係唔要緣盡呢, 做咩三番四次我想甩開佢咁呢?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其實呢, 你唔駛再同我報告你既行蹤架喇, 你既事我已經冇興趣!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言