2011年1月8日星期六

和黃Annual Dinner 2011

今日又係一年一度, 萬眾期待既HWL Annual Dinner, 
首先有D好爆笑既野要分享, 話說今朝team meeting, BC煞有介事咁同Jennifer: 今晚你去架呵? 
咁究竟點解BC咁咁樣問佢呢? 就係因為當大家都dress up既時候, 佢係同平時一樣(著得咁衰). 
一件橙色樽領針織衫(冇款+), 一條黑色殘西褲(唔知點解好闊), 一件寶藍色(校褸色)既長褸(cutting+皺爆), 
當然唔少得既係一頭亂髮同埋倉白唔化妝既面孔(唔帶con).... 
開會之前, , CarolCeliaoBreakout area撞到BC, BC先話我地著得咁靚囉. 
OK講番重點先 - 令人期待既table prize. 
我今年又係抽到百佳$1,300 coupon, 勁開心呀!!

 PNs coupon

第五年參加和黃Annual Dinner, 抽到三次百佳, 一次豐澤, 一次屈臣氏. 次次都抽到coupon真係好lucky. 
不過講到lucky, 點都唔夠Carol lucky, 話說Compass開埠以來都冇人中過grand lucky draw, 
呢個宿命今年終於打破左喇, Carol由霍建寧手上抽到canon 550D !!!! 
宣佈o個一刻, 大家都尖叫勁high, Carol仲好似好難以置信咁添, 
成個場有1,600個人, 30份禮物咋, 仲有D係衰野(eg 三日兩夜瀋陽sheraton酒店住宿, 唔包機票架喎) 
我覺得真係好好好彩呀, 雖然唔係我中, 不過我都好開心!!!

 4 ppl

 照片

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言