2011年1月3日星期一

2010 大事回顧

2010飛快地過左, 時間過得實在太快.... 咁又一年. 
睇下2010發生左D咩事先:

1.     二月同匙匙去左bangkok自由行, 五日四夜嘆爆之旅真係好relaxing.
2.     新球季開始之後, 要打游擊咁去唔同既球場睇波, 港九新界既甲組場都去晒!!
3.     服侍左我地屋企十幾年既雪櫃壽終正寢,唔知對上一次有新家具係幾時囉... (其實雪櫃算唔算家具架呢?)
4.     o係工聯會上左十二堂既掌相學, 岩岩學完o個排成日都聚精會神咁睇人地既手掌同手指, 企圖解讀人地既內心世界.
5.     睇左三個演唱會, 分別係Eason, 羅志祥舞法舞天3D立體世界巡迴演唱會, 仲有五月天, 亦因為呢個concert而愛上左五月天.
6.     四年一次既世界盃, 愛隊意大利分組賽出局, 我哭了; 另一隊愛隊西班牙捧盃, 開心爆.
7.     咁大個女第一次生牙瘡, 牙肉又腫又痛左成個星期....
8.     上年東亞運動會, 香港隊比賽時我上左蘋果A1, 更厲害既係我成為左"香港2009"呢本政府刊物既封面!
9.     電左個卷髮, 女既讚好, 男既唔like, 證明D仔都係鍾意周慧敏.
10.   睇左廿幾年大牛電視, 鍾意都踏出左一大步, 換左部LCD TV, 可以睇高清台喇!!
11.   第一次跟左屋企人返鄉下(雲浮)
12.   咁大個女第一次淚管閉塞, 隻右眼紅到好似會爆咁呀.
13.   睇波咁多年, 都未試過睇十二碼到射第十一輪 (當日係銀牌盃流浪vs傑志, 流浪憑總比數12:11贏左)
14.   第二次睇黃子華棟篤笑, 依然係正, 才子即係才子.
15.   十二月同vivi一齊去越南, 一齊慶生, 第一次生日去旅行呀!
16.   最重要最重要, 下定決心要做番自己, 過自己既生活, 做自己想做既事. 知道呢個世界其實好大, 呢段時間我忽略左好多人好多事, 我要追番D時間.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
2010年究竟有冇比2009年過得好呢? 我覺得有既. 
唔係話開心定唔開心既問題, 而係我終於搵番自己, 
放輕鬆平常心, 開始留意番身邊美好既人同事. 
工作方面, 都係麻麻地啦, 唔順心就梗架喇, D人根本work唔到既, 
都唔知我俾佢地激死先, 定佢地俾我激死先, 不過都好彩仲有一班好同事lunch time時減減壓. 
至於2011年既展望..... 希望工作唔好咁多阻滯啦, 身體要健康, 唔好再成日病. 
愛情方面呢.... 過左D充滿憧憬既年紀啦, 尤其係經過今年之後, 
無論付出幾多, 你幾堅持都好, 事情既發展都唔會係你預料之內, 人心就更加難測. 
順其自然啦, 最緊要過得開心. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言