2011年5月4日星期三

iPhone 4 in White

holiday mood依然強勁, 完全唔想做野, 哈哈. 
今日係一個大日子, 因為我終於可以脫離部不知所謂既iPhone 3G!!! 
話說早幾日3仔打黎, 話我個number可以出iPhone 4, 
(岩岩出iPhone4既時候, 3sales死話我個number唔可以加監, 搞到我要用繼續用古董) 
既然佢一再confirm我可以出, 咁就梗係出啦, 
留左部機o係土瓜灣3Shop, 放工急不及待去出機!! 
終於可以有新生活喇, 可以擺脫一日hang幾次機, reboot要等5分鐘, 影相朦查查etc...

 IMG_1833

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言