2011年5月21日星期六

Mute

尋日同heidifarewell lunch, 阿聰都有黎, 
明明我地出門口早過佢架, 點知佢仲早過我, o係味竹門口等緊我地lu. 
呢間野我不嬲都唔like, 不過主角唔係我, 當然我冇意見啦, 
不過D野真係麻麻地好食, 加上我真係唔鐘意燒呢D牛肉, 一來我覺得熱好慶, 二來冇咁好心機. 
所以去親呢度我都唔會幫手燒, 哈哈勁衰. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
今日有人打黎問我D好好笑既野:

X: 我個電話唔知做咩唔識響喎
: 唔響? 咪搞大聲D(我以為佢講公司檯頭個電話)
X: 都係唔響喎
: 佢係突然間唔響, 定係不嬲都唔響架?
X: 其實都兩日架喇, o個日你教我禁左個唔響唔震既制之後, 就唔響喇.
: (乜原來係講部iPhone?) 會唔會osettings o個度校左D野呀? 你去設定 - 聲音睇下.
X: 藍色係開丫嘛
: 係呀, 咁都唔響? 冇奶油架喎...... 咪住, 你會唔會係拍左個mute?
X: 邊個係mute?
: 側邊+/-制上面, 如果紅色左就係mute左架喇.
X: 你唔早講.... 唔怪得Francis Yuen話我成日都唔聽電話啦, 但係明明冇響過架喎.
: 我唔知會有人唔識架喎
X: 你試下行出去問下D人識唔識...
: 我未見過有人唔識囉.(已經笑到訓低左)
: 咁你平時開會咁點呀?
X: 我一返到公司就會將D聲校到最細冇聲囉
: 逐下逐下禁到冇聲呀? 辛苦晒你喎... 我會將你呢件事話俾所有人聽架喇.
X: 咁你睇下我仲啋唔啋你
: 一係我唔講o個個人係你囉, 不過我會話o個個人其實你地都識既
X: 係喇, 同埋宜家已經唔o係呢度架喇,
: 同埋尋日食飯佢都o係度架.
(繼續笑到死左)

拿我冇開名架, 自己估. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
好期待睇五月天呀!!! 又好期待睇孫耀威, 更加十級期待睇小豬小豬小豬!!!! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言