2011年9月10日星期六

爸媽結婚三十週年

2011年9月3日, 係爸媽結婚三十週年紀念,
做女既我, 就係送一個台灣trip俾佢地, 不過要10月先出發.
而正日當日, 就陪佢地去一個短trip, 就係跟美食之旅去江門2日1夜.
其實我本身真係零興趣, 不過知佢地好鍾意我同佢地一齊去旅行, 所以順佢地意啦.
成何trip, 最開心最like都係呢堆熊貓, 真係何其浩瀚!!














~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
本地甲組聯賽上星期開左鑼, 今個星期輪到我有興趣既球隊比賽喇,
「深水埗 vs 公民」同埋「南華 vs 屯門」二揀一,
本身想睇公民既, 不過話說尋日阿俊(屯門教練)打黎話幫我開張會員證for我睇波拎飛,
佢一番好意仲主動幫我搞晒D野, 邊好意思唔去?
加上開季之前已經叫我要多D入場支持佢隊波, 好啦今個星期睇屯門, 下次先睇公民啦.
我諗邊個都估唔到呢支升班馬會贏到班霸南華, 完場o個時佢地好似已經贏左冠軍咁.
我一路都冇為意張會員證係點, 返到屋企先發現係靚number黎喎,
(我一次話叫佢開左4張, 得我呢張係唔連number架)













~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言