2011年9月2日星期五

獨坐婚姻介紹所 - Good Show!

頭先去左睇我期待左好耐既舞台劇 - 獨坐婚姻介紹所.

















我承認完全係因為鄧健泓既先會買飛睇, 不過事實證明, 係超值.


















故事大剛係講三個男人被困o係一個婚姻介紹所,
而鄧健泓係飾演一個沉迷一樓一既IT人.
第一次睇鄧健泓做舞台劇, 估唔到佢真係做得好好,
成段戲既情緒起伏好大, 由囂張到賤格到發癲到自疚, 一個人做晒.
希望多D人留意佢真係一個好勤力, 有實力既藝人.
另一方面, 廖啟智同鄧智堅as expected好戲, 搞到我有衝動想睇多一場呀!
睇完show咁開心, 當然要o係微博盛讚一番啦,
估唔到鄧健泓覆我, 當堂o係屋企喪笑, 開心到痴Q左線!












~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇show期間, 收到個SMS, 我想講, 你真係好多舊魚!!!










~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言