2011年8月28日星期日

配眼鏡

尋日約左匙匙, Esther同Sandra出黎食buffer lunch, 今次去左朗豪酒店.
我不嬲都唔係極度鍾情食buffer, 因為本身唔係好食蠔, 食量又唔係勁,
不過作為一個慢慢坐下傾計既地方, 就好 fit.
呢度最吸引既真係甜品, 都算係食咁多buffet之中最多選擇既:

















最好就係樣樣都的骰, 一兩啖就一件, 可以食多幾款,
不過雪糕既選擇就不多.
埋單好似每人$226(Visa Platinum有85折), 都acceptable.
有一樣野真係要寫低, 就係我地食左一件綠茶咩咩蛋糕之後, 佢地既評語如下:

Esther: 其實唔食都得
匙: 我想lur出黎喎
Sandra: 又未至於要lur既, 不過想快D吞左佢囉.
俾佢地講完, 都真係可以唔駛食, 雖然我最後都試左少少.....

食完野, 我地去左唱K, 完全就係小豬演唱會一樣, 哈哈哈哈!!!!
又有一樣野想寫低, 話說Esther個妹去美國旅行,
Esther媽媽叫佢買塊砧板返黎喎...... 嘩真係笑爆咀呀, 唔知阿妹最後會唔會買呢?
因為聽聞Esther媽媽好權威, 仲要俾埋卡片佢, 想話搵唔到都唔得...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日同屋企人飲完茶, 就同爸爸去配過副老花鏡,
點知我等緊佢驗眼之際, 我自己就睇中左ANNA SUI既鏡框...
(其實上次同媽媽配老花鏡既時候, 已經試左幾副架喇, 不過唔捨得買)
今次sales連display o係鋪面既框都拎晒俾我試戴,
唉, 就係咁樣出事啦...... 又破財,
不過呢副係我第一次branded既眼鏡(唔計太陽眼鏡), like爆!

















我諗黎緊我會少D戴con, 多D就四眼妹, 哈哈!
仲有, 視光師話我近視淺左喎 @.@ 乜近視都變淺架咩?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言