2011年8月13日星期六

太平館 + 魚魚

快樂既時光過得特別快,
就o係honeymoon既最後一日(星期五), 我地一行12位同事一齊去左權發食lunch,
朱嘉聰都有黎呀, 不過其實星期一先同佢食完....
叫左九個餸, 仲有湯再加野飲白飯, 每人都係$60!! 抵!!













~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日晏晝同左爸媽去太平館食tea, 因為聽carol同celia講呢度既tea比正餐平好多.
去到我地叫左招牌既乾炒牛河同埋兩人份既梳乎厘,
牛河有鑊氣, 一條條都炒開晒冇黏住, 而且乾身碟底冇油, 唔錯唔錯.
梳乎厘就一早知係好大份既, 不過一黎到真係嚇一嚇!!!
食落冇想像中咁"一陣風", 兩個人應該食唔晒.
我本身唔係好特別鍾意食梳乎厘, 不過都覺得好好食, 仲勁飽!
埋單$173, 真係幾貴, 不過一次半次, 叫做試過啦.

















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
食完tea, 就去左金魚街.
今日既target係一個魚缸, 濾水器, 氣bump, 當然仲有魚啦,
本身諗住唔買套缸, 自己組裝既, 不過睇睇下, 都係決定買套缸啦,
一個AA牌套缸, 13", 連頂濾(包埋生物環)同埋燈, 都係$230.
而因為個頂濾本身都會有水流同氣泡, 所以可以不用氣bump都夠氧氣.
一次過買埋D林林審審既工具, 搞掂, 可以去揀魚了.
本身想買番我第一次養, 一個weekend都過唔到既Q版波子既,
不過由於係新缸, 我怕佢地又好快死, 所以都係決定買D再細D既燈魚先,
養順左, D水真係冇問題先買番Q版波子.
返到屋企, 全部野都係洗得乾乾淨淨, 最辛苦係洗放o係缸底既石春, 洗極都有沙!
(D石春係20年前屋企缸大魚用落既, 估唔到20年後會再養魚)
洗晒D野, 落埋新水穩定劑, 就可以放魚喇!
呢次我買既叫做日光燈魚, 買左返黎先search到人地話唔係咁易養喎,
都冇辨法啦, 希望佢地可以快高長大啦.
聽日等我去買番D裝飾, 一來個缸冇咁吉, 二來呢D小魚都須要地方匿下.














~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言