2011年7月31日星期日

睇波 x 2

掛住寫BBQ, 都唔記得寫番睇左兩場波添.
星期三約左Jardines舊同事吳祺禮, Bobby同阿Mung一齊睇英超亞洲錦標賽.
特登揀左o個日Red day, 可以早少少同佢地入場霸位,
點知佢地因為未食lunch, 所以去左八八八拉麵館食野,

















吳祺禮好心急入場(因為冇劃位), 點知阿Mung又勁姿悠食得勁慢,
搞到我同吳祺禮兩個上大球場先, 佢兩個慢慢食.
我地到達大球場已經五點幾, 三樓好多位已經俾人霸晒,
最後我地坐到去三樓既中間, 真係廁所都唔係好願去, 費事行上行落.
頭場阿士東維拉vs布力般流浪, 由於兩隊D球員都唔係好識, 所以唔太投入.
一到左尾場傑志vs車路士, 當堂成個人醒晒.
好多星都有落場, 萬眾期待(at least我係)既費托都o係下半場出場,
好可惜佢真係冇態得好緊要, 對住傑志都入唔到波, 真係激死!!
最後傑志都輸0:4, 阿Mung爭吳祺禮一餐了 (佢地賭車仔讓兩球半)
散場時又迫又熱, 足足搞到十二點先返到屋企咁滯.
仲有睇睇下波KC send msg俾我問我有冇入場, 原來佢見到阿Mung o係facebook個post,
原來佢都有入場睇, 不過坐我地對面呢,
佢問我聽日(星期四)睇唔睇香港隊喎, 小西灣真係要諗諗先喎.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期三睇完車仔, 星期四好癲咁又入場睇波, 今次睇香港隊世界盃外圍賽.
晏晝終於決定都係入場支持香港隊, 即刻打俾阿俊攞飛啦,
奇怪既事情發生了: 聽聞阿俊自己係教練, 因咩解究會叫我打俾佢老豆呢?
okok打就打啦, 最後都有飛, 不過我地遲晒到, 唔知佢老人家有冇唔高興.
卒之搞到八點先o係office走(八點係開波囉...), 我飛的士入去小西灣只係需時6分鐘!!!!
一去到打俾迪爸, 總係覺得佢有D唔高興咁, 我已經"耍晒林",
又問佢要唔要飲野, 叫KC買埋入黎, 佢又話唔駛.... 唉我都冇計...
我就8:10入到場, KC仲遲, 8:30到先黎到, 因為臨時約左D細路傾轉校既事喎.
講番場波, 上次作客沙地輸三球, 今次主場.... 估唔到輸五球!
只想講句: 離X晒譜!!!
完場之後, 我地去左太興食飯, 一早佢話佢請既,
點知埋單o個時, 佢唔夠錢俾.... 真係有D"囉", 爭十幾蚊我俾啦唯有... okok.
佢勁解釋因為黎之前同左D細路食野, 所以用左錢又未撳 sth like that,
其實我明喎, 不過佢十級唔自在, 面色變埋, 手又震埋, 哈哈!
咁我唯有話: 俾機會你下次再請過啦.
食完飯佢送我去搭車, 點知等成十幾分鐘先有車喎, 卒之返到屋企又十二點幾.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言