2011年7月31日星期日

豪華BBQ

約左個幾月既BBQ尋日終於都黎到喇, 奇蹟地冇人甩底喎!
出席人士: Benny & Cindy & Helia, Carol & Simon, Celia, Cherry, Emily, 聰 & wife & 朱巧瑜, Wing & wife, Anthony, Per, May, Patch, Thomas
地點: 深灣軒
事前我地訂左大量海鮮, 豬牛羊雞都有, 嚇死人既份量,
星期五送到公司, benny揸車車番屋企先, 所以我地咩都唔駛準備就可以入去燒喇.
借Emily張相一用先:














~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
早幾日開始打風, 大家都擔心會唔會落雨, 不過好彩天氣唔錯,
一黎我地就開始燒扇貝, 虎蝦, 聖子!! 好味到不得了呀!!


燒既期間刮起大風, 成張椅可以吹左上花槽, 我地夾手夾腳撳住D野唔好飛走,
之後仲忽然間落起傾盆大雨, 勁狼狽咁搬D野去有頂既地方....
落左半個鐘唔夠, 就轉番天晴喇, 可以繼續燒.
只可以講句, 飽到上心口!!!
講完野食, 要講下兩位可愛既小朋友: Helia同朱巧瑜.
Helia好勁完全唔怕生保, 又岩岩學識講少少野, sweet到爆炸,
朱巧瑜就比較怕醜同嗲, 成日都攬住爸爸媽媽,
最搞笑既係, 佢一見到Benny就喪喊, 原因係Benny連叫佢4次朱家瑜,
之後佢喊住話: 我係朱巧瑜呀!!!
哈哈哈哈哈哈哈!!! 我估朱巧瑜會有童年陰影囉.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
食完野之後, 我地上Benny屋企坐一陣, Helia返到屋企仲更加生猛,
走來走去, 又表演跳舞(同Benny一齊跳 @.@)
Helia仲一度指住Thomas話: 叔叔係鴨鴨 (因為Thomas著住件黃色衫, 同鴨鴨係一樣色既)
Thomas好無奈咁接受左.... 哈哈哈.
佢地打左一陣PS3賽車, 大概7:00我地就走喇.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言