2011年7月5日星期二

廣州遊

期待左好耐既廣州遊終於都到喇, 我地一行七人浩浩蕩蕩上廣州!
今次同行既有carol, vivi, per, anthony, wing, francis,
本來patch都好想黎架, 不過佢老婆就生, 所以黎唔到.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地一齊由上水出發, 到深圳坐和諧號, 第一次坐, 原來都真係幾靚.
D位仲要超闊, 我伸直晒對腳都踩唔到個腳踏.....













坐左唔記得幾耐, 好似個幾鐘就到左目的地廣州東.
第一個令我大開眼界既, 竟然係個的士站!
做咩事三條行車線都可以上車? 仲要前面架車唔知做咩冇客上, 後面D車就塞死晒.
我地分兩架車去小洲村, 不幸到我地冇講實落車會合既地點,
卒知我地一個村頭, 一個村尾, 行幾耐先會合番.
坐低食D野, 就真係入村.
當日廣州35,36度, 烈日當空, 我地行下影下相, 真係熱到喊, 仲要拎埋行李喎!
真係不得不佩服我地既活力!

















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
遊完小洲村, 就搭巴士去電視塔, 呢度又係另一個經典...
話說架車好少乘客, 到落剩我地同另一個男人既時候,
司機問個男人去邊, 之後早左叫佢落車, and then再問我地去邊,
佢知道我地去電視塔之後, 竟然車到我地去電視塔樓下喎! (本身個站唔係咁近)
巴士都可以咁flexi, 真係flexi-travel!
上電視塔要收RMB150, 我地當然唔俾, 所以就去左出面影外圍.

















呢個位搞左好耐, 因為要將一個人影得宏偉並唔係一件咁易既事,
睇下佢地影到幾乎瞓地就知咩事, 哈哈哈哈!













~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
影完電視塔, 終於都拖住疲累既身軀返酒店, 因為個袋好重呀!
(背囊被爸媽拎左去用, 我要用側揹袋, 超辛苦)
我地入住既係位於沙面既勝利賓館, 呢間酒店好靚呀, 服務又好喎,
我地問front desk房入面有冇wifi, 佢話冇,  不過可以送個router上房俾我地!
就係咁, 我地三間房就分兩個router, 正死!
稍為休息一陣, 我地就用whatsapp召集出發,
o係香港既阿聰都忍唔住send message問: 其實都見住, 駛唔駛whatsapp呀?
well, 呢種習慣係改唔到既...
晚餐我地食海鮮呀, 我都唔識揀, 所以都懶得行去揀, 一於等食.
食飽就去按摩, 按摩完都經已成點鐘喇....
我地按原定計劃去酒吧街, 去到珠江河邊一間露天既酒吧坐低,
用左十幾分鐘時間, 飲左一支香檳, 食左D串燒同芝士就要走喇.
(因為人地01:30打烊, 我地01:05都仲死要坐低)













酒又飲埋, 點知我地既行程係未完架!! 因為我地有咖啡券, 可以o係酒店cafe飲野.
我地又坐低飲茶食餅, 因為有wifi既關係, 我地又再次相對無言.....
茶都飲埋, 終於真係上房沖涼瞓覺喇, 我第一個沖涼, 落床都已經三點.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第二日, 十點鐘出發, check-out酒店就去泮溪酒家飲茶,
不過因為太多人關係, 攞左飛之後我地行左去附近既荔枝灣影下相.
又係曬到爆標既天氣, 不過都係因為好天氣先影到靚相既,













到十一點鐘到, 我地就返去酒樓食野, D野食普通啦, 不過出名既酒樓都應該食一次.
唔"好"食粥既我, 都要食下荔灣艇仔粥, 哈哈.
食完野就繼續影相, 參觀左西關大宅同附近既建築.













~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
離開荔枝灣, 就搭巴士去上下九街,
呢度其實似旺角西洋菜街, 不過叫賣聲嘈十倍!













佢地有收鑊呀, 買左DVD同CD, 我就冇乜興趣, 最good都係佢地揀野時我涼下冷氣.
行完步行街, 就搭地鐵去唐苑食個早dinner,













唐苑係o係流花東苑入面既, 呢間高級食肆都幾搞笑...
話說我地叫左可樂, 佢有本事黎一支唔凍架囉!
唔係我地叫佢俾D冰, 佢都好似好理所當然係唔凍既咁.
我地隔離檯一家三口, 叫左三兜魚翅, 而我地七個大人, 係叫焗魚腸....
野食都係普普通通, 不過坐得舒服就真既, 唔迫又唔嘈.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
食完晚飯大約六點零, 就起行去番廣州東火車站, 搭宜直通車返香港喇.
第一次搭直通車, 原來真係幾方便同快,
最重要係咩呢, 就係我地o係"中港直通車高級軟座"撞到國際巨星田雞!!!
呢下真係超頂癮, 雖然唔係真係田雞但都有八九成似,
最重要既係.... 可以同某D人"睇齊"! 哈哈哈哈哈哈!!!
一入番香港境, 收番3G, 我地又再陷入沉默之中,
最嘈都係我地拎阿Wing部電話check-in o個下, 真係笑爆咀.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
兩日一夜廣州行完滿結束, 好累不過好開心, 呢班人真係好好玩,
唔知下次係唔係真係一齊去張家界呢?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言