2011年6月29日星期三

Frustrated -> 勁食Outback

今朝喺公司真係前所未有咁唔開心, details都唔想講喇, 總之就係莫名其妙又俾人話,
好想忍住唔發勞蘇, 唔想o係公司發放負能量, 唯有自己gud一聲吞咗佢啦, 
其實有時俾人鬧完啲說話, even係幾個月前都好, 我係好入心嘅....
我真係有警剔自己要做好, 不過好似今日咁, 我又唔明喇,
點解其他人可以十問九唔知, 都好似理所當然咁,
而我就一定要100%完全了解完全follow, even個責任明明唔喺我度!
點解一定要我攬上身? 人地拋個波俾我, 做咩我一定要接先? 唔合理都要接?
okok好啦我去跟下, 做咩我咁辛苦咁努力, 都仲要話我做嘢唔得, 想我點?
頭先係Frustrated到一個地步, 喺自己個位度流眼淚, 迫自己做啲唔用腦嘅嘢.
好辛苦捱到lunch time, 好好彩同事陪我嘻嘻哈哈講吓白痴笑話, 我情緒先release番啲.
真係好喜歡一班好同事!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日我地一班人同Wing食farewell lunch, 主角話想食西餐, 所以book左Outback.
殊不知lunch time時爆大雨, 有遮都濕..... 幾經艱苦兜十個圈先去到康怡Outback,
已經半邊身濕透 (阿聰冇帶遮, 同佢share一把), 件衫擰得出水呀!
我地去到餐廳真係嘈死人, 最搞笑係因為waiter落漏左單, 最後佢送左一碟芝士薯條同埋雞槌俾我地!
本來order 12人既份量, 再additional加多碟雞槌, end up 10個人都仲可以清晒,
呢班仔再加埋Emily既食量, 真係不容忽視! 哈哈
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言