2011年6月22日星期三

麥當勞道

今日真係火到爆炸同忙到爆標,
D人自己overlook左email搞到冇時間俾我做野, 仲催到我甩肺,
仲要黎o個D扮醒扮決斷喎, 好丫你咁叻, 我迫佢答佢又答唔出!
整整下仲唔知幾時走埋, 咁即係點呀?
我唔交又話我唔交, 我交又話唔俾你過目先......
一陣間又輪到finance條八婆, 一聽佢把聲就火起,
究竟點先可以resume我既EQ呀? 我都唔想成日o係公司爆炸呀!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lunch time我地去左太古城, 今日飯腳既組合有D特別: 我, 阿聰, 阿Per, Thomas, Patch同May.
好搞笑就係阿聰講緊電話, 突然間問我地: 銅鑼灣麥當勞道o係邊呀?
阿Per話: 麥當勞道o係中環喎.
阿May話: 麥當勞道幾時伸展到去銅鑼灣架?
笑爆咀, 人地同佢講o係麥當勞o個度, 唔係麥當勞道ok?! 哈哈哈哈哈哈
搞掂山就一齊行返OIE, 之後佢返銅鑼灣.
一返去上, 又係地獄既開始..... sigh.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言