2011年6月19日星期日

任天堂

尋日買唔到任天堂iPhone殼, 今日見又出尖沙咀, 就去iSquare Logon睇,
好開心一去到就見到, 即刻whatsapp俾vivi知啦,
淘寶都賣RMB89, 最貴三百幾都有, 我心諗如果香港賣HKD200樓下我都會即買.
End up Logon係賣$128, 比想像中平, 即買唔諗!!!
















我咁鍾意佢, 都係因為細細紅白機陪住我大,
記得o個時成日都玩孖寶兄弟, 俄羅斯方塊, 冒險島, 魂斗羅, etc....
所以一見到呢個手制就好懷念!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日仲去左剪頭髮, 染番個頭啡少少, 覺得個頭望落去輕D,
其實攣頭髮左一排, 覺得打理的確係麻煩, 有一個moment好想電番直佢,
不過明知自己頭髮薄, 電直可能冇攣咁靚.... 冇辦法啦先天缺憾.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

Vivi 說...

冒險島不停食焦好煩, 孖寶兄弟人人玩過, 魂斗羅, 正! 要無限復活!仲有battle city, 1945, 泡泡龍都好正!

Unknown 說...

battle city好玩呀, 成日都唔覺意射死左自己友, 哈哈! 你搞到我成個腦都係呢D game既音樂

發佈留言