2011年6月18日星期六

荷花池

話說早排參加左一個問卷調查, 送一張apps@智能手機亞洲博覽2011 既入場卷.
不過送得一張, 又覺得唔會有人同我去, 所以都不了了之,
點知尋晚vivi問我有冇興趣去喎, 佢真係問岩人啦!!
入場之後已經feel到有D唔抵, 因為其實有D似電腦展, 同埋個場都幾細,
行左一陣, download左D新app, 抽下獎, 撲下蝶, 都冇乜野睇就走lu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地之後去左香港大學影荷花(好彩vivi叫我帶相機咋),
大家都係第一次去呢個荷花池, 一去到有少少失望乜原來咁細....
不過都唔緊要, 照影, 同場都有四五個龍友影緊.
第一次影荷花, 都覺得幾靚呀, 覺得D花好似裝左盞燈o係入面, 識發光咁.
















影完荷花就落中環, 因為打算搭船去尖沙咀LCX,
去碼頭途中經過F1賽車既表演場地, 人山人海好虛陷,
我地都留低睇左一陣, 不過真係唔知頭唔知路囉....
聽過引擎聲, 睇過D車, 當參與左架喇, 哈哈!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地去LCX既目的, 就係想買微博見到既一個iPhone殼,
係任天堂紅白機手製既design, 一見就好激動咁話要買, vivi都嚇一嚇.
好可惜去到搵唔到, staff話原來下星期先有貨喎.
買唔到野, 就去左影日落
















影完之後上埋Logon, 都係冇o個個iPhone殼, 所以都各自歸家了,
咁我行番去海運大廈既途中, 又經過先前影日落既地方, 見到天色唔同左, 就再影
















就係咁, 好滿足咁返屋企, 過左一個好充實既星期六.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 則留言:

Vivi 說...

我都覺得d荷花好靚!

發佈留言