2011年6月22日星期三

詠春第一課

今日第一堂上詠春, 我同vivi一去到, 見到D師兄師姐已經打緊,
我地睇到都驚一驚, 因為真係堅打架喎.... 同埋會打到扯晒蝦....
我地企埋一邊睇左一輪, 終於都到我地開始.
阿sir講解左D理論俾我地聽之後, 就開始紮馬,
呢個馬真係唔簡單, 對腳勁攰囉, 好彩佢久唔久都會俾我地抖抖.
今日主要學左"小念頭"既第一節. (呢個名我都係返屋企search番黎, 因為我只係知大概係咁既音)
我地同學入面有兩個師奶, 其中一個做親都錯, 成日都要阿sir/師兄執,
搞到我地紮馬紮好耐, 真係唔like呀!!
仲要阿sir講野佢都要駁咀喎, 可唔可以虛心D學習呢?
anyway, 上完第一堂雖然攰到腳震震, 不過暫時都有興趣, 我會努力!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
上堂之前, 我去左Artis Tree睇左一陣港島東足球挑戰賽,
本來真係諗住入去hea一陣, 點知見到梁承傑喎, 原來佢幫手做場監.
and then有人走黎搭一搭我膊頭, 原來係addy szeto, 佢係黎比賽,
仲要咁岩係下一場到佢比賽, 同埋係傑仔負責呢場囉....
我去同傑仔say hi, 佢問我公司有冇份參加, 我話星展囉, 就係呢度喇.
呢個比賽係2 on 2, 全場打五分鐘, 不設半場休息, 不換邊.
由於個場好細同埋係困獸鬥, 所以節奏好快, 好多埋身肉搏,
撞到砰砰聲, 呢D音效令到場波好似好刺激咁.
雖然D球員都係業餘, 不過都要一讚佢地好有火, 踢波冇火不如唔好踢.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言