2011年7月23日星期六

金波子

公司桌面繼擺左好多小植物之後, 尋日又多左新成員喇,
今次係識郁架: 金波子 X 2














其實都唔係第一次養魚, 細個o個時屋企有一大缸, 有大魚有細魚有錦鯉,
有晒成套氧氣Bump, 過濾器, 燈呀, etc. 不過最後都送左俾人.
今次養呢兩條小魚, 只係幫佢地準備左水草, 希望養得到啦.
(宜家呢個moment我真係有D掛住佢地呀)
Carol同Thomas都一樣各自買左兩條魚, 三種魚三種唔同性格.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
話說星期二本身要上詠春既, 不過vivi唔得閒所以改星期五,
估唔到星期五原來咁少人上堂喎, 應該得十個到, 星期二應該接近廿個.
助教們都不在, 所以都係師父親自教, 同一時間亦代表我地冇乜休息既機會...
今堂首先練扯拳練左半堂, 之後就學新動作去推開對手出拳,
呢下我真係覺得有D難呀, 唔係每次擋完唔記得收番隻手, 就係個身唔夠直,
又係顧住轉馬喎, 睇黎真係要勤力D練習先得.
經過四堂之後, 我覺得最進步就係紮馬好似已經冇咁辛苦咁.
講番今日上堂, 真係好多笑位, 可能人少, 互動會多D.
笑位一:
話說我地有個同學, 係一個年紀比較大既男士,
上一堂師父衝口而出叫左佢做阿叔, 我地忍笑勁辛苦啦,
到今日師父問我地佢係咪vivi既同事, 原來佢唔見左冇黎上堂喎,
一講起阿叔, 我地又再次勁笑, 今次仲唔駛忍, 幾乎笑到耍唔到拳.
笑位二:
耍耍下小念頭, 師父突然間話有一日撞到vivi, 仲要講埋係深水埗囉, 哈哈!!
笑位三:
今堂有個新同學第一次上堂, 師父同佢講解理論既時候, 叫埋我地一齊聽,
講開話詠春係實際既, 唔會擺咩姿態呀, 碌地沙呀咁,
講講下突然間黎一招雙手上下張開既黃飛鴻Pose喎!
笑位四:
講起另一種"武術"太極, 師父話試過有人同佢講, 打一拳可以打到佢"夏天都要著棉襖"
我完全未聽過呢句說話囉, 知道點解之後覺得個gag好爛好誇, 哈哈.
笑位五:
師父突擊測驗, 問我地點解護手既時候, 係肘帶手番, 前臂唔收,
好明顯我同Vivi都唔記得左啦, Vivi求其up左兩句咩卸力咁, 之後被秒殺左,
師父仲話佢一定冇講過係咁樣, 哈哈哈哈, 下次真係要打醒十二分精神.

下星期我地都係星期五上堂, 雖然Friday night黃金時間冇得去玩,
不過上堂少人D真係好好多, 起碼少左兩個師奶成日依依哦哦,
我地尋日都由七點九上到九點九先落堂, 真係抵到爛.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言