2011年7月25日星期一

Rest In Peace

今朝返到公司, 第一時間睇下D魚仔如何,
點知我只係見到一缸水.... 魚魚不見了.
呢個時間, Celia彈起身同我講:
「你唔好激動, 我地返到黎見到佢地死左, Thomas幫你處理左喇, 費事你見到唔開心.」

















唉, 其實over the weekend我都有預感佢地會唔得.
不過我真係好多謝Thomas幫我處理左佢地既body,
如果我見到佢地死o個個樣, 我諗我真係好唔開心.
同埋我都覺得好guilty呀, 買佢地返黎整死佢地咁......
而Thomas自己兩條魚, 返到公司死左一條, 死因係俾水草纏住左o係水面....
到before lunch既時間, 另一條都死埋lu.
反而Carol o個兩條依然好活潑, 所以我決定lunch time要去買過兩條,
唔好貪心買金魚, 要買細魚仔, 好好咁養佢地!
去到水族館, 見到D金波子真係好cute, 不過我要忍手 (雖然老闆娘話波子好襟養.....),
最後買左一對叫做藍眼燈既小魚, 希望佢地可以生生猛猛啦!
















Thomas都買左一條叫做非洲王子既魚仔, 鮮黃色好靚架,
佢仲買左個大缸, 宜家最靚係佢o個set, 哈哈.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言