2011年7月11日星期一

舞法舞天一萬零一夜香港站演唱會

岩岩呢個星期日真係好豐富, 本身應該跟時序寫既,
不過今次例外, 因為我好想寫左我既至愛小豬先.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
多得vivi幫我地買到飛, 先唔駛miss左呢場"舞法舞天一萬零一夜香港站演唱會"!!
雖然只係$480飛唔係$780, 不過因為四面台既關係, 都唔覺得離台太遠.
8:30開場, 一開場小豬從天而降, 第一首歌係獨一無二only you,
佢套衫好cyber好靚, 不過呢隻舞我都係覺得著西裝跳會型D.

















之後就係一輪快歌, 舞法舞天, 精舞門,
慢歌就有Touch My Heart, 敗給你.
如果冇記錯, 好似呢個時候就到嘉賓容祖兒出場,
佢地唱左戀愛達人, 小豬換衫既時候, 容祖兒唱空港(to我黎講完全係飲水位).
上次演唱會有一part係向舞后致敬, 今次就改為偶像劇回顧,
播左幾套佢主演既偶像劇既片段, 分別係鬥魚II, 轉角遇到愛, 籃球火, 海派甜心,
緊接就當然係唱主題曲/插曲啦: 灰色空間, 愛轉角, 幸福不滅, 愛不單行.
偶像劇session之後, 就唱左新碟入面既美麗的誤會,
上次佢o係百份百唱呢首既live唱得麻麻地, 今次好好多啦.
跟住又到番快歌, 唱左頭髮亂了, 嗆司嗆司同埋狐狸精.
播左一陣片, 就唱拼甚麼 (呢度又係佢既fans先會明白既感動位)
再黎係好朋友(呢part勁呀, 佢去左個台既corner位, 升到幾層樓高, 見到都腳軟)
黎緊呢part真係好感動, 因為全場大合場我不會唱歌,
呢隻歌其實音域好廣, 粉絲自己唱的話, 前面低音會升左key, 一到chorus一定唱唔掂,
後尾小豬帶一帶就"正常"番, 唱完之後好感動呀! (我知我隔離o個三位應該feel唔到, 哈哈)
跟住係習慣就好, 我超like呢首歌呀!!
佢平時live唱通常有一兩個音未必到, 又或者唔穩, 不過今次勁呀, 全真音上晒!
休息一陣, 又黎勁歌熱舞: 一萬零一夜, 愛的主場秀, 一枝獨秀, Twinkle.
(一枝獨秀最尾tic tac舞部分, 佢o係一個小水池上面跳, 應該係sexy爆既,
不過因為o係我地既大對角, 仲要睇背脊, 所以有DD失望)
呢part完, 好快叫做encore左少少, 就出番黎唱愛瘋頭同埋撐腰.
演唱會就係一個勁開心既氣氛之下圓滿結束.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
場館開晒燈, 我地都唔走, 因為十一點都未夠, 同埋應該可以再encore架嘛,
點知我地嗌左十幾廿分鐘都冇再出黎lu..... 平時佢就算換晒衫, 都會出黎講兩句架嘛....
我真係好鍾意聽小豬講廣東話, 佢D廣東話係爛到一個地步每一個音都係錯既,
再加埋佢半桶水既英文真係笑爆咀!
"斬臍lai嘛" 站起來嘛
"mountain的people" 山頂既人
"有冇搞錯架嘛"
"第依次" 第二次
"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
完整rundown:

  1. 獨一無二only you,
  2. 舞法舞天
  3. 精舞門
  4. Touch My Heart
  5. 敗給你
  6. 戀愛達人
  7. 空港(容祖兒)
  8. 灰色空間
  9. 愛轉角
  10. 幸福不滅
  11. 愛不單行.
  12. 美麗的誤會
  13. 頭髮亂了
  14. 嗆司嗆司
  15. 狐狸精.
  16. 拼甚麼
  17. 好朋友
  18. 我不會唱歌,
  19. 習慣就好
  20. 一萬零一夜
  21. 愛的主場秀
  22. 一枝獨秀
  23. Twinkle.
  24. 愛瘋頭
  25. 撐腰

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
可以講番演唱會之前做咩喇,
我地一班同事約埋去澳洲牛奶食早餐, 排晒隊不過好快入得去,
D伙計仲惡過蘭芳.... 哈哈, 成間餐廳都好似play緊fast foward咁,
搞到我都不期然食得好快....
食完野就去King's Park睇DBS CBG Basketball Tournament,
我地cards有patch, per, thomas, calvin, kevin, wallace, kenneth做代表,
佢地第一場打得好好呀, 不過之後既四強賽因為體力下降而變得被動,
最後法定時間打和, 原來籃球都有十二碼, 仲係即時死亡制.
patch本來射入架, 不過俾球證吹踩界叛唔入... 跟住對手射入, 就係咁入唔到final.
季軍賽佢地既對手本來唔強, 不過我地唔係咁集中, 再加上冇氣既關係,
最後都係輸埋, 得梗頸四.
Anyway成個比賽好有火好熱血, Like!
借carol張相一用:















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 則留言:

Lum Lum 說...

我不是小豬迷, 睇完佢既演唱會, 我想講句~ 我有少少鐘意咗佢~

Vivi 說...

Fans 真係fans, 記得晒rundown!同埋我覺得你完全match返我寫既嘢,好在我寫完先睇,唔係一定受你影響

Asintar 說...

今晚睇vivi個blog,先見到你個blog.犀利呀,記我得晒個rundown. Super fan即是Super fan. 雖然不是小豬的die hard粉絲(我的至愛是五月天嘛~),不過都真係幾喜歡佢.作為一個亞洲天王,偶像歌手,做綜藝節目時都可以咁投入,去到咁盡,我鍾意!

發佈留言