2012年5月1日星期二

期望五六月

終於都confirm左五月天演唱會既飛喇, 之後未100% confirm真係勁唔安樂.
$780坐19行, 確然係好後, 不過一票難求之下都好啦....
5月14日, 諾亞方舟!!! - 期待指數: 星星星星星
除左五月天, 六月仲可以睇鄧健泓同Gary哥哥既舞台劇: 大酒店有個荷李活.
上次睇鄧健泓做既"獨坐婚姻介紹所"好好睇, 今次都好期待!!
話說一見到佢同Gary哥哥o係微博post左呢個劇, 我已經closely monitor幾時訂飛,
直至Gary哥哥post左一張好朦既poster出黎, 根本睇唔到email同bank account no.
但係電話no.就睇到, 咁我就即刻打電話去問, 本來只係知佢係"張先生",
同佢講完請佢email張清楚D既form俾我做Advance booking,
個下款係"Feifan Cheung" 咦, 傳說中既非凡哥? 哈哈哈哈!!!
後來我o係鄧健泓個微博度有mention佢, 真係叫非凡哥....
6月9日, 大酒店有個荷李活!!! - 期待指數: 星星星星星
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有D野, 可能真係講得岩, 你係得唔到所以先想擁有,
諗番都已經過左十年, o係個腦度就係o係個腦度.....
最應景都係:

多遙遠 多糾結 多想念 多無法描寫 疼痛 和瘋癲 你都看不見
想穿越 想飛天 想變成 造字的倉頡 創造 能讓你想起我 的字眼

多遙遠 多糾結 多想念 多無法描寫 疼痛 和瘋癲 你都看不見
想穿越 想飛天 想變成 造字的倉頡 寫出 能讓你快回來 的詩

需要你 需要你 需要你 想逆轉時間 回到 最開始 有你的世界
想穿越 想飛天 想變成 造字的倉頡 寫出 讓宇宙能重來 的詩篇
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言