2013年7月28日星期日

是你... 真的是你.... 大衛施華!!!! (下集)

話說初賽日施華冇落場, 搞到勁失望....
心諗miss左今次, 都唔知仲有冇機會可以現場睇佢比賽,
所以當晚好des咁o係Facebook雪地裸求決賽日門票....
第二朝起身,  有個friend(嚴格黎講我係唔識佢的, 只係香港球迷以前add落我)PM我,
佢話佢有個friend有$600飛一張, 可以原價放俾我.
仲影埋張飛俾我睇, 係主層109區!!
如果施華踢正選, 佢踢左中場, 109區對落正正就會係佢活躍範圍!!!
我考慮左一陣, 一來加埋呢$600, 我total就會駛左$1100 for呢個球賽,
二來雖然我唔係未試過一個人睇波, 但係呢D大野就真係未試過一條友去.
不過咁, 由於我太愛施華, 又唔想錯過呢個once a lifetime既機會,
所以決定同佢買!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
比賽當日銅鑼灣交收, 6:00pm開頭場, 8:30pm開尾場, 佢竟然約我4:30pm...
算啦, 拎左飛之後行下街先上去.
逛到around 5:45pm就入場, 一路上去多人到嘔, 人群中真係好Q熱.
入到去之後冇即刻埋位, 因為上次冇機會行下D紀念品攤位,
行左一圈, 四個球會既攤位都冇收鑊
(廢話, 除左曼城, 其他3間冇可能會買. 而曼城如果係like既, 一早上網買左啦)
坐低左冇耐就開波, 熱刺vs南華.
其實亦唔係太投入, 因為again實力太懸殊喇.
主要都係熟習下用thomas部相機先, 因為未試過拎大機入球場.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
頭場完左之後, 曼城球員出黎熱身喇!!!!
施華o係度呀, 仲要睇到佢係同正選一齊熱身, yeah yeah yeah x 10000
即刻走落去痴左線咁喪影.


終於到開波, 大會宣佈兩隊出場名單.
「曼城正選球員.... 21號大衛施華 No. 21 David Silva」
全場哄動, 估唔到佢o係香港都幾紅喎.

一如所料, 佢活躍範圍o係正我前面, 所以部相機係"chap"足45分鐘咁滯,
梗係啦, 我估佢一定只係踢上半場, 因為好明顯狀態未係好好.
話雖如此, 佢D扭波同passing依然係world class.
尤其曼城今場既對手係新特蘭, 大家都係英超球隊,
實力接近D, 球賽都緊湊D, 球員都冇交行貨.
而且可以咁近距離睇到真人表演, 夫復何求?!
踢波同埋身體碰撞既"砰砰"聲, 聽得一清二楚.


踢到上半場中段又開始落大雨, 一個二個變泥鴨,
要我施華踢埋D咁既薯仔田, 真係太過份.




上半場完, 曼城帶住一球返入更衣室.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
到下半場, 已經見唔到施華既蹤影, 因為佢已經被拿斯利入替.
一路keep住1:0戰果到完場.
估唔到賽會有放煙花環節, o係大球場睇煙花都係第一次.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我坐o個區咁岩係曼城球迷會區, 大班鬼佬唱晒歌咁好好氣氛,
From我經驗, 咁大堆遠道而來既球迷o係度,
D球員領完獎, 一定會過黎謝幕, 所以我死都唔走住.
果然不出我所料, 佢地行晒過黎同我地揮手呀!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然施華只係踢左半場, 不過45分鐘都係盡力踢好波,
我覺得無比既幸福同滿足,
呢$1,100, 俾得好暢快!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言