2013年7月28日星期日

是你... 真的是你.... 大衛施華!!!! (上集)

由公佈英超唔知咩咩挑戰賽既參賽隊伍開始, 已經處於極度期待既狀態,
因為有我既愛隊曼城!!! 印象中曼城應該咁耐以來都未黎過香港!
一直都好留意賣飛既日期, 到公售當日, 我同thomas打爆N部電話都打唔通,
以為要錯失見到大衛施華既機會....
點知過左幾日, 再上網竟然仲有初賽日既飛!!!
睇唔到決賽, 初賽都殺!!
精挑細選再加上一場辯論, 終於決定買最貴飛($500)坐主層.
另一個課題就係坐邊區, 好辛苦買到103區, 即係近更衣室入口.
因為我擺明要睇星, 梗係要好清楚佢地行出行入既路線啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
千等萬等, 踏入七月, 曼城開始asia tour去唔同地方踢熱身賽.
但就硬係見唔到大衛施華既報導, 究竟佢有冇join到個tour架?
又等到23/7, 知道施華已經飛緊過黎香港, 成個心都定晒.
兼開始倒數仲有幾個多鐘頭可以見到佢喇....
24/7比賽日黎喇, 一早起身, 正想打個FB status話仲有12個鐘就見到大衛施華,
點知呢個時候俾我睇到段新聞, 話佢同埋阿古路因為剛剛歸隊同狀態不足,
所以講明唔會落場....
Holy Shit WTF! 呢個moment我真係眼氾淚光....
點解... 點解我等左咁耐既今日, 施華竟然唔會落場?
全日既心情跌落谷底....
放工入到球場, 心情其實都有D興奮既, 冇施華, 都仲有拿斯利...(退而求其次)
頭場熱刺vs新特蘭, 踢到下半場, 我對眼基本上都冇望球賽,
因為我要望實更衣室個出口, 睇下曼城D球員幾時出黎.
第一個伸個頭出黎既係祖赫特, 當堂尖叫左出黎!!
即刻衝落去第一行有利位置影相啦, 球員陸陸續續出黎熱身,

等左成半個鐘, 連職員都出晒黎, 點解都唔見施華出黎既?
唔落場o者, 唔係連球場都唔黎卦? 我expect佢點都會出黎行行企企既.
等了又等, 都係冇人再出黎, 就唯有轉身行番上去個位.
一返埋位, 拎番個頭望落去, 就俾我見到施華個背脊!!!
OMG!!!!!! 佢有黎呀!!!!! 但係做咩我一走佢就出黎呀!?!?!
Anyway, 最緊要佢個人有到, 一陣間都仲有機會的.
到左半場, 佢都要跟大隊返更衣室, 所以我提早行左落去捕佢.
今次俾我見到佢喇, 好近呀!!!!!

見到偶像既心情好難形容, 佢呢D唔同五月天/小豬佢地一兩年會黎一次,
今次見唔到, 真係唔知仲有冇咁既機會!
咁由於施華冇份踢, 所以比賽期間我主要都係睇拿斯利:

場波基本上係太懸殊, 曼城都係死猜, 有位就去, 冇位就慢慢再猜,
所以都講唔上精彩, 不過以我睇星既心態, 係好OK, 因為真係好近.
(要睇波既睇電視仲好睇, 俾咁多錢入場就梗係睇星啦)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言