2010年1月1日星期五

2009年大事回顧

2009.... 一眨眼就過左喇... 唔知係因為忙既關係, 定係因為年紀大左, 總係覺得時光飛逝.
今日係11, 回顧一下2008年究竟發生過D咩難忘既事:
真正咁見識到辦公室政治, 學會要戴起面具做人, 學會要保護自己.
雞仔最後一季踢甲組, 其實都係expected, 佢永遠都係神級偶像, 好記得佢last一場有份上場比賽, 完場既時候, 我拍掌拍得特別大聲, 因為佢係郭裕洪, 係一個我覺得身為佢fans都感到自豪既好球員.
細榮掛靴了, compare with雞仔, 呢個真係比較意外, 不過亦覺得佢比雞仔幸運, 因為真係唔係咁多球員有一個屬於自己既告別賽.
一直都有聽過「寧波車」, 不過估唔到有機會出席佢既晚宴同埋同佢合照.
o個件「不成功便成仁」既事, 搞左個幾月, 牽連左我最好既朋友, 除左無言感激之外, 我都唔知講咩好... 記得當時阿超去左西班牙, 留番我一個人o係香港面對呢壇野. o個兩個始作俑者宜家仍然冇負過任何責任, 令到我同佢都要負起呢個沉重又長遠既committment, 冇後路亦都冇buffer.
留左廿幾年既分界頭, 終於都轉一轉喇, 留左D, 大家都話宜家咁樣好睇D.
同阿超為左同一件事, 嘈左無數次, 希望呢個話題可以永遠消失.
身邊既人有情緒病, 原來自己都會好大壓力好辛苦, 好彩最後佢都捱得過.
加入左淘寶行列, D同事都一樣, shopping得黎個荷包冇咁傷呢.
呢一樣其實唔係咩大事, 不過就肯定好難忘, 就係陸冠邦居然知道「赤壁係o係西貢o個頭」, 呢個係我2009年聽過令我笑得最開心既句字 (我估Erica都會認同).
BoyzoneStephen咁後生就離開左我地, 令人覺得做人好多野都係估唔到, 唯有就係珍惜身邊既人, 為自己既幸福感恩.
相信好多人都估唔到香港波可以坐爆大球場(南華場亞協盃準決賽), 好慶幸我都有份參與!
見番好多年冇見既一班小學同學, 真係好難得呀.
見證香港隊o係東亞運創造傳奇一刻, 香港足球員唔係垃圾, 佢地係金牌運動員呀!
承上題, 1213生日, 我個嘜頭上左蘋果A1, 哈哈哈哈.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇番自己2008年個回顧, 覺得2009年好似比2008年過得豐富.
豐富既意思, 係好多大上大落, 好多估唔到自己會遇到既人同事.
同佢既關係... 曾經想過要離開, 最後都留低左, 可以係因為唔忍心, 亦都可以係因為唔甘心.
其實, 如果我day one個決定唔係咁, 可能一切一切都唔會發生, 我都有責任.
宜家只係希望唔好再有咩不幸事件, 因為我地已經好累喇...
另外, 自己身體明顯差左好多, 好容易就病, 一病就可以兩個月都唔好,
睇黎真係好注意多D身體, 年紀大啦嘛, 哈哈.
工作方面, workload的確係重, 而自己亦有時真係冇心機做...
新一年, 職就升左, 希望自己都可以的起心肝俾心機做野!
情緒方面, 經過咁多事, 可幸已經學懂調整自己既期望, 去迎合根本可以預期既結果.
唔再為左一D控制唔到既事去失望, 雖然未係100分做到, 不過我會努力, 咁樣叫唔叫做長大呀?
2010.... 大家都加加油, 身體健康, 事事順利呀知道嘛?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言