2010年1月17日星期日

第一次搭西鐵

今日係小妹第一次搭西鐵...
見今日冇咩做, 之前又幫Michael買左D iPhone殼未有機會俾佢,
所以就入左元朗... 冇錯係元朗睇波, 天水圍飛馬vs傑志.
第一次搭西鐵, 由尖東站(去左尖沙咀行街)到朗屏站都係半個鐘, 比想像中要快好多.
出左西鐵之後, 真係唔多曉行, 最後都係路在口邊....
差不多去到球場, 居然撞到阿Kay(機場的舊同事),
o係元朗住既, 所以佢去捧飛馬場喎.
入到去球場, 果然好新鮮, 同埋都已經幾爆(有瓦遮頭o個邊),
幾經辛苦搵到位坐, 點知又有條大柱擋住視線, 又要再搵第二個位.
呢個時候, 我真係好掛住我熟悉既旺角場同埋大球場...
anyway, 場波最後都係打和0:0, 兩敗俱傷, 南華繼續榜首.
完場之後, o係邊度等球員都唔知, Amy話呢度會有第二個出口, 叫我小心走漏眼,
好彩Michael岩岩做完訪問出黎, 我就同左佢講我帶左D殼俾佢, 咁就唔怕佢走左.
佢換左新殼之後, 自己都忍唔住話: 乜我個電話原來咁靚架!
(因為佢之前貼左一塊黃晒既膠去包住左部機, 都唔知邊個教佢既)
好啦, 冇咩特別就返屋企, 一出球場又行錯方向.... 兜左個圈先返到去朗屏站.
其實都唔知仲有冇機會要黎呢個球場睇波, 所以識唔識路都唔打緊啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
公司既淘寶之友越來越多, 我地explore既購物種類亦都越來越廣,
繼一個星期買左三轉iPhone accessories之外, 我地又轉戰high end,
Patch介紹左一間, 係佢老婆買左件皮褸, $580人仔, 好好quality咁話,
我地都揀晒款喇, 如無意外星期一可以落order!! 好緊張呀!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言