2010年4月24日星期六

阻人睇波, 罪大惡極

尋晚約左細榮同契媽食飯, 次次同佢地食飯都要入沙田....
今次o係禾輋食囉.... 幾番轉接先入到去咋, 野食認真麻麻, 不過算啦, 幾平.
食完飯返到屋企都十二點幾, 沖埋涼訓落床都一點,
輾轉反側到四點幾, 真係訓唔到, 咪開facebook寫句失眠囉.
丫點知有人又係訓唔著喎, 打黎傾下計就岩喇.
一路傾到七點幾都要開始準備返工.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
公司... , 都唔知係我心火盛, 定係真係有人咁本事日日都激慶我.
生平最Q憎就係有人阻住我收工去睇波, 佢真係又Hit中我要害喇.
仲要企o係我個位阻住我出入, 我已經好唔客氣咁答佢, 佢都唔走開, 我幾乎伸手推佢架喇!
卒之搞到7:30pm先走, 但係8:00pm開波囉, suppose最遲7:00pm要走.
扯晒火既我, 同埋扯得更行既carol一齊走, carol又係激慘...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
去到球場坐低已經8:20pm, Q憎遲入場架喇.
流浪今日居然輸俾愉園... 十二碼先輸得唔抵囉, 係個後衛跣低落地o個時handball...
and then又有球波中楣... 咩都輸晒.
今日迪爸問左我一句野, 真係俾佢嚇一嚇.... 都唔知做咩會咁驚.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言