2010年4月28日星期三

Training後

上左兩日training - problem solving & decision making,
唔知點解, oD野似曾相識, 十足十讀ISM, system analysis & design,
又係用埋Dtools, trees, analysis, 計數呀咁, 所以好快已經做晒D exercise.
堂上面有好多黎自唔同dept既同事, 唔知點解D四五十歲既叔叔好鍾意講爛gag,
仲要大大聲咁challengetrainer, 唔夠人講, 又話: "得得, 我唔講喇".
真係老套到爆呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
out of office左兩日之後, 今日重回工作崗位,
其實上training o個兩日, 我一放break就返office check email, 睇下有冇D火要救咁,
今日返黎到, 發覺好多星期一,二已經知道要做既野, 某同事係完全冇郁過,
死都要等到我返黎, 急到賴咁叫我整, 頂你個肺呀!
ofacebook話我跣佢, 頂丫已經慶到出煙, 你一百樣野入面, 一百樣野都係我做既,
有錯好難避免, 你可以話我做錯, 不過唔可以話我跣你囉.
我係要跣你既, 駛留到今時今日?
雞毛蒜皮既野都要搵我做, 你呢個位真係好好做喎!!
同埋經過今日, 我可以好肯定佢係一個microsoft office dummy,
唔識就認啦, 唔好扮阿姐扮high level, 收啦!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言