2010年5月2日星期日

羅志祥舞法舞天3D立體世界巡迴演唱會

期待已久既小豬演唱會終於來到喇.... 興奮度係爆晒標!!
好多謝celia幫我買飛呀, 個位好正中, 成個台睇晒, good!!
比起佢第一次o係香港既Show on Stage, 今次個視覺效果明顯強左好多,
衣著好浮誇下, D broadway既感覺, like, 不過vivilike, 哈哈.
佢既performance真係堅正, 快歌as expected好掂, 慢歌都好好氣氛,
最搞笑係佢幾首慢歌都忘詞, 佢自己都忍唔住笑, 哈哈.
我聽個friend, 佢尋日第一場有第二次encore, 出黎清唱左一段生理時鐘,
所以今日encore完第一次之後, 打死都唔走呀,
果然真係出多黎一次, 佢唱當我們宅一塊, 仲要唔係清唱, 好賺呀覺得!!!
成個show我最like就係愛的主場秀o個段, D laser勁靚,
show之後, 我累到爆炸, 失左聲同埋雙手酸軟, 不過十分十分滿足!!
我愛我愛我愛死小豬呀!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
concert之前, 去左深水埗睇波,
今季應該都睇左五六場流浪既比賽, well, 次次都係1:1, 邪爆.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言