2010年5月6日星期四

活得好

今日同carol, celia去左上excel - mastering pivot tabletraining,
最開心可以避過左一個長命meeting, 真係夾都冇咁橋.
今日學既野我地都想學左好耐喇, 真係好有用呀, 忽然覺得自己excel勁左好多!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
宜家既我, 生活過得好好, 最起碼係開心.
最多隔一日, 都會有一個鐘頭佢係屬於我, 每晚都有人會諗起我,
我遲少少開電腦都會打黎問我去左邊,
傾電話唔駛原因, 唔駛有目的, 唔駛鋪排D乜野...
就當我膚淺, D真係令我覺得舒服.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言