2010年5月29日星期六

手, 面, 與手寫板

早兩日, ray塊手寫板壞左, 叫我幫佢報fault,咁我打上helpdesk,
之後好快IBM已經有同事follow up call, 以下就係我地既妙問妙答(節錄):
IBM:「嗰塊係大板定細板?」
(我都唔用手寫板既, 乜有大細之分架咩)我:「點為之大?點為之細?」
IBM:「細就好似你手掌咁細,大就好似你塊面咁大。」
我:「....... 哈哈哈哈, 你等等, 我去望下先...
我去到ray張檯一睇, 果然係好大塊呀下 (應該大過我塊面喎)
~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日就係今季甲組last一場比賽, 當然要去捧下場啦.
打俾阿祺拎飛, 連佢都忍唔住串下我:「點呀你塊面大D, 定塊手寫板大D?
希望公民會贏啦, 聽日支持公民.
本身諗住場波改左去星期日踢(原來係星期六), 可以約erica去睇波啦,
點知佢要做伴娘黎唔到, 唯有下季先可以約佢睇波lu
~~~~~~~~~~~~~~~~
好開心有vendor俾左五月天演唱會飛我地呀!!!
雖然我唔熟五月天既歌, 不過一早聽聞佢地既演唱會好好氣氛, 好好睇,
所以我都好期待, 呢幾日喪煲佢地既歌呢.
~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言