2010年5月9日星期日

放過我

今日o係屋企, 好狠咁deletePC入面同佢有關既file, shift-delete.
跟手拎我平時用黎做backupusb手指出黎, deleteD backup.
開埋本netbook, 有咩滄海遺珠, 搜晒出黎, 全部shift-delete.
真係冇喇, 唔會搵得番, 咩都唔留低.
的確, delete晒呢D唔想見到, 甚至唔想承認曾經存在既野,
但係可唔可以delete埋我唔想記起既過去?
可唔可以delete埋身邊其他人對於我同佢之間有"連繫"既諗法?
我真係想放低, 可唔可以唔好問我點解你地呢排冇傾電話?
點解你地呢排冇約出街呀? 我唔識答呀!!! 可唔可以唔好問...
~~~~~~~~~~~~~~~~
今日心情唔好, 燥底, 唔想講野.
點解要o係我決心走既時候, 先黎問我係唔係嬲左你?
我都唔知話你後知後覺好, 定係我過去兩年對你太好, 你根本唔會覺得我會嬲你.
anyway, 起碼印證左"我死左你係唔會知"既事實.
我對你, 已經唔係嬲唔嬲既問題, 係死心喇, 你放過我啦, 好嗎?
~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言