2010年5月22日星期六

不愉快的對話

freeze左一個月既對話, 始終都要重新展開,
一如所料, 是次對話非常不愉快(at least我覺得)...
我講出一D冷言冷語, 其實我都唔好受,
只係希望將我既立場表示清楚, 唔好以為講番野等如冇事,
我地既對話將會限於"正經事", 其他一切廢話唔該慳番.
以往既事唔可能再發生, 因為今日既我已經冇晒包容.
~~~~~~~~~~~~~~~
尋晚同班小學同學出黎食飯, 因為Hody派帖呢!
其實我地成班同學仔, 都相隔左好多年冇乜見面, 係上次劉民結婚, 先再聚番埋一齊.
希望以後我地都可以keep住出黎gathering.
~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言