2010年5月23日星期日

葉問2

尋晚捱眼訓睇歐聯, 一早都話國米得架喇.
(我平時唔like國米架, 不過見佢係意大利球隊, o係歐洲賽支持佢一場咁大把)
睇完都四點幾五點, 訓到八點幾又起身, 因為要睇早場 - 登登登櫈 - 葉問2
冇錯, 我終於都去睇葉問2.... 都好睇, 不過第一集好睇D.
同埋我想講, 黃曉明好靚仔!!! 哈哈.
當我仲沉醉於靚仔既時候, 夜晚睇Now居然有兩套新戲播喎,
第一套係同門, 有我喜愛既余文樂.
第二套係神鎗手, 有我喜愛既陳冠希同埋登登登櫈 - 黃曉明.
~~~~~~~~~~~~~~
有人失蹤左兩日, 我好似真係有D若有所失咁添...
尋晚四點幾終於浦頭打黎喇, 先覺得舒服D.
~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言