2010年6月1日星期二

五月天

星期日去左大球場睇波, 係今季last一場比賽,
最後飛馬2:1贏左公民, 見到阿祺個樣勁失望囉,
同埋再一次捧邊隊輸邊隊, 唉希望世界盃唔係咁啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇完波, 去睇五月天演唱會, 今次唔駛錢架, Martinvendor送俾佢,
佢唔岩睇, 就送左俾同我celia, 真係勁開心呀.
我之前係一D都唔熟五月天既歌架, 不過一路都聽聞佢地既演唱會好好氣氛,
所以我都好期待, 亦用左唔夠一個星期既時間煲歌.
由零開始, 真係不知從何入手,
好彩vivi o係星期五晚俾左個rundown我睇, 有雞精書, 唔駛大包圍....
講番個concert, 一開場己經起晒身, high,
impressed係個stage好大好靚, 好多animation, 同埋一個超大既transformer.
歌方面, 我都識七八成架, 好叻架喇, 哈哈.
佢地唱到十二點幾先完場, 抵爆.
睇完今次concert之後, 我已經愛上五月天喇,
佢地下次黎香港開show, 我一定會買$680, 同埋我會熟晒D歌先去.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言