2010年6月30日星期三

words with 孫耀威

宜家係西班牙vs葡萄牙既半場休息時間, 暫時打成0:0.
好緊張呀, 西班牙一定要出線呀!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢排喪玩words with friends, 重點係.... 我同孫耀威玩呀!!
話說佢有一篇微博影到佢個ipad, 當時係玩緊words with friends,
咁李焯庭叫孫耀威add, 孫耀威就post左自己個ID上出,
有見及此, 我又走去add佢黎玩啦, 點知佢真係同我玩喎, 超爆開心呀.
佢都玩得幾勁呀, 我一度落後過百分, 最後我都追到輸廿幾分, 算係咁啦.
IMG_0628
宜家同佢玩緊第二個game.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
除左世界盃之外, 另一個盃都開始左喇, 就係一年一度既東南海盃.
一路都上網searchD賽程同埋各隊名單, 好可惜今年一D都搵唔到...
到尋晚八點, 契媽打黎問我睇唔睇波, 我本來都未get到佢講睇咩波,
原來係尋晚開波, 係八點開波..... 我出到黎都踢完啦.
唔知點解, 契媽仲要強調:「阿俊都o係度呀.
搞錯呀, 冇人話我知架, 嬲嬲地喎...
(雖然我星期一anyway都要返學, 不過去唔去係一回事, 知唔知係另一回事)
我聽晚會出旺角, 自己抄賽程, !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言