2010年6月5日星期六

River Crabbed

冇諗過呢個時候你會同我講呢D...
本來呢件事過去就由得佢過去, 根本冇得怪任何人, 我真心覺得唔應該怪你.
不過尋晚你講既野, 我冇傷心, 冇心痛, 而係覺得憤怒.
點解你要再傷害我呀? 你點解要咁自私?
一而再, 再而三咁唔理我感受, 點解係都要迫我憎你?
我真心真心希望你永遠消失, 你走啦, 唔好再同我講野, 唔好再o係我面前出現!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
尋晚開會開到七點幾, 放工同carol再戰車仔麵,
今次識得唔好落咁辣, 好好味呀!!!
食完野就上左carol屋企玩Wii fit, 第一次玩, 原來勁好玩架!!
最鍾意扮隻雞雞o係海面飛, 好得意呀, 原來我都識飛架!
玩到十點鐘到就走喇, 因為怕維園燭光晚會完結會好多人,
點知我走o個時, 已經出現人潮, 好彩都好快上到車, 不過勁塞.
知道sina微博D post不斷被河蟹, 第一次切身感到言論自由被剝奪既感覺,
唔知幾時香港會變成同大陸一樣呢........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
頭先俾阿俊突襲, 五分鐘要我換好衫出門口拎野落樓下,
因為佢咁岩o係九龍城, 之後就再去教波喎, 都幾趕,
而我亦刷新紀錄呀, 十分鐘出門口, 不過唔該下次唔好再突擊....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言