2010年6月7日星期一

探班

今日放工匆匆趕去鰂魚涌公園球場, 因為阿仙奴足球學校今日第一日上堂,
呀唔係, 我去球場既原因唔係因為佢地今日開課, 而係我約左阿俊俾野佢.
去到球場坐低, 睇左大半個鐘, D小朋友真係好搞笑,
豆丁咁細個就識踢波, 真係勁.
見到阿俊都好有心機好有耐性教佢地.
上完堂之後, 阿俊叫我一齊join埋去食飯,
我都冇預左同佢地食添, 因為唔係個個都識嘛.
(最好笑係有人無啦啦同我講: Cherry我下次先約你食飯啦,
and then大家一齊答佢: 佢一齊架, 你做咩叫人走o!)
一齊去既仲有: 陳炳安, 林慶麟, Max, 穎琴同阿超.
本來話去權發既, 不過無啦啦有人話去茶餐廳, 好彩有人反對o!!
最後都冇去權發, 去左附近一間食小菜既餐廳, ok好食既.
冇乜機會同呢D球壇前輩食飯, 佢地雖然唔識我, 不過都好nice咁同我講野呢.
到走o個時, 阿俊要落蘭桂芳搵個frd拎番部iphone, 咁我就自己去搭車啦,
阿超同穎琴又盲中中跟住我行喎, 我忍唔住問佢: 其實你搭咩車呢?
佢話: 地鐵囉.
我話: 傻架, 地鐵o個邊呀!
人行佢又行, 真係傻傻地, 穎琴都傻埋.... 哈哈
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我今日, 好開心.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言