2010年4月25日星期日

竟然咁都見到

原來我上一篇日記唔記得左打書面語..... 算啦, 我都係放棄, 哈哈.
星期日冇野做, 又冇咩戲好睇, 不如去睇波啦.
問阿祺攞飛, 佢真係好好, 次次都冇甩拖又交帶.
今次係睇傑志vs公民, 純粹真係因為冇野做, 又唔想去高消費活動先入場.
一齊坐既有我, , 人地契媽, 人地契媽家姐, 朱志光老婆, michael爸媽, 細榮.
開左波差不多半個鐘, 阿俊打黎喎.... 原來佢都入左場睇波(為流浪下場足總盃對公民而觀戰),
佢猛問我坐邊, 死唔肯行上黎, 又叫我落去看台後面搵佢,
原來因為佢唔想俾平哥(流浪既主教練)philip(總監)見到, 唔想同佢地坐喎.
o係另一端看台擾攘左一陣, 佢見我坐開個位都唔係好近平哥, 就決定上番去我度坐,
當然都因為細榮o係度, 佢地可以傾下計啦.
實在唔知佢會入場睇波, 100%係意外.
講番場波, 公民本來領先兩球架, 仲要打多個, 都可以俾傑志追平... 真係冇鬼用.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
本來佢想同我坐架, 點知佢好衰唔衰, 一坐就坐左o係我阿媽隔離,
人地契媽即刻大大聲話佢坐左人地個位(即係我個位), 搞到佢即刻彈起, 坐落一行,
咁我冇理由阿媽都唔理, 跟佢坐落一行架嘛, 真係徙晒!
人太多既地方, 尤其係多八婆既地方, 都唔係好地方....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢篇entry開太多人名啦, MSNblog唔會有完整版copy, 費事無聊人睇到.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言