2010年8月28日星期六

捐血遇奇人

呢幾日都被負能量圍繞住, 所以決定襯Red Day早放, D好事: 捐血!
本身有D想去剪頭駛, 不過如果miss左尋日(red cross o係太古坊擺檔), 又唔知幾時先會捐,
所以都係捐血啦!!!
四點半落到去登記, 點知要六點先到我,
我打電話返公司俾carol, 問佢地想唔想食tea, 我買上去,
大家都想試下新開既"歇腳亭", 點知..... 呢間野好唔掂....
出單又亂又錯又慢, 又唔係話好好飲, 以後都係幫襯番貢茶算.
返番上office飲下野吹下水到六點先落番去,
捐血過程冇乜特別, 不過有一個奇人, 係一個恤衫西褲好正常既男人,
佢捐完之後食餅足足食左8-10, 利賓納起碼3-4.... 有冇咁餓呀???
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有時覺得, 我好似呢世人都會俾呢件事纏擾住.....
我好努力咁想擺脫, 不過終點離我越來越遠.
我做左D乜野, 係我既選擇(又或者話係我地既選擇),
不過呢D係屬於你同我之間既事, 我冇expect第三者知道,
at least我冇being informed有機會俾第三者知道,
我好失望, 失望係因為你連最基本既保護都冇為我做到.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言