2010年8月21日星期六

PK@Taikoo Place

呢個八月.... 忙到嘔, 一眨眼已經廿一號喇...
岩岩過左既星期四, 返工落大雨, 超勁大雨好似成個天要塌落黎咁,
落左巴士之後就即刻捐入去cambridge度經太古坊返OIE, 唔駛淋雨丫嘛....
不過就係因為咁, 我行到去PCCW o個度就跣低左,
周圍D人多到爆, 幾驚俾人踩到, 好彩有人黎扶我,
不過因為太痛既關係我要等一等先起到身.
, 右腳扭親少少(未至於拗柴, 不過痛囉), 左腳跪低時撞到膝頭, 其實都冇咩大礙.
雖然係PK, 不過我都覺得已經好好彩架喇,
因為我o係室內PK, 唔係室外, 否則一定全身濕晒又勁烏糟,
同埋好好彩冇拗柴, 跌低時又冇甩鞋冇飛袋飛遮, 咁岩套衫又唔易走光...
大家話我係唔係好positive?
同一日, o係公司做到頭昏腦脹, 一路都好頭痛, 到放工發覺有D發燒添,
不過因為太累既關係, 冇睇醫生就返屋企, 又好好彩第二日又冇乜事喇喎.
年紀大左, 真係易病左好多.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期五, 超打黎叫我幫佢checkemail, 問我知唔知password,
我話唔知喎, 我點會知, 佢講到好似我好應該知咁,
anyway幫佢check, 我都唔明點解passwordD野可以咁易俾人....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下一季既甲組賽程出左喇, 上半季流浪好多比賽都係主場,
真係唔多likeD山卡拉新界球場, 好好好掛住旺角場呀!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言