2010年8月15日星期日

From Frustrated to Depressed

原來我咁多日冇打日記喇....
呢個幾星期, 身邊既焦點都係iPhone 4, 我十級想買, 不過我要白色, 我會堅持!!!
年尾之嘛, 我好等得架, 到時出左bonus先買仲justified啦係咪先?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
當終點離我越來越遠, 我既付出又永遠都係向相反方向而行,
我驚我會由frustrated變成depressed....
呢兩年來發生o係我身上既事, 到宜家我現正做緊既野,
我都好清楚知道係我揀既, 後果亦都係我自負,
雖然我冇做錯事冇傷害人, 不過為左要避開閒言閒語,
(都知避唔晒架喇, 不過最critical oD唔好俾人講就算喇)
好多時都唔能夠搵人傾訴, 亦都唔想要同任何人交代.
我諗起關淑怡既"關於我":
道歉吧 認錯吧 後悔吧 自責吧
誰是我 共你真的有關嗎
聽你講得那麼差 你覺得真的有份嗎 聽著吧
做決定 是我吧 負責任 是你嗎
嚴重嗎 人家不會有影響吧
何必跟我說這種話
好比拉上了窗紗 但外面還在說話 冷靜吧
風光關於我 滄桑都關於我
好不好都只是我
興衰都關於我 悲喜都關於我
你去做你 我做我的我
需要你代付賬麼 一切美麗壞結果 我負荷
滴了淚 冒了汗 亦是我的
濃或淡 不關你的事 一杯水 冷暖自知
不要給你用正義 制限住
做對事 做錯事 做了後 就會知
何用你 誇張到發生前 來給我批注
可惜根據我所知 准你參與沒意義 太礙事

道歉吧 認錯吧 後悔吧 自責吧
其實我 沒有空等你感化 聽清楚
手槍都指我 勛章只頒給我
好不好都只是我
褒貶都關於我 生死都關於我
你有沒有 氣力去幫我
所有快樂或痛楚 觀眾會代負責麼 想清楚
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言