2011年11月5日星期六

南寧四日三夜

過左成個星期先寫番南寧之旅, 可想而知假期後呢幾日係何其身心疲累.
星期四出發, 坐左九個幾鐘頭車去廣西南寧市 (Already excluded the meal and toilet time),
第二日又搭左四五個鐘頭車, 先去到位於崇左市, 中越邊界既德天瀑布.
車程雖然係遠, 不過一見到個境, 真係咩心情都返晒黎!!
呢世女都未真正見過瀑布, 冇帶腳架既情況下狂影相, 石膏手真係非一日可以練成.


睇完瀑布, 就去左中越街睇下D so-called越南特產,
最緊要當然要o係兩國既邊界位置影下相啦:

睇完瀑布, 下一個景點就係黑水河,
由於天氣算唔錯, 所以影到D相都OK,
而且我地一團四十幾人分左兩條船, 我地係坐第一條,
所以影到水面波平如鏡既倒影, 而跟尾o個條就會影到水面有船行過既波浪, 倒影冇咁靚.
第三日既行程就係搭左唔知幾多鐘頭車去北海銀灘,
呢度D沙真係好幼, 同埋長到見唔到盡頭, 地下仲有超多蟹仔!! 好cute.
如果天氣夠陽光普照, 應該會更靚.
我地見到一個小妹妹好努力咁挖挖挖, 幾乎自己個頭都伸埋入D沙入面, 超可愛!!

夜晚我地出左去食宵夜, 我相信vivi, carol同thomas一定好鍾意食,
就係有串燒同埋啤酒, 蠔仔粥同小炒都有.

D燒蠔真係正爆呀, RMB3一隻咋! 飲飽食醉就返酒店喇.
到第四日, 最後一個景點就係湛江市既湖光岩,
話說呢度既世界第二大既瑪珥湖, 應該係由火山口形成既,
我地坐小火車圍住個湖行一圈係要七公里呀! 可想而知有幾大!



遊埋湖光岩就起程返深圳喇, 又係搭左唔知幾多個鐘頭車咁啦,
累到爆竹第二日就要返工...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言