2013年1月21日星期一

羅志祥舞極限世界巡迴演唱會2013

小豬上次黎香港開演唱會係2011年嘅舞法舞天, 不幸地只買到$480飛坐山腰.
今次好開心Ceci幫我地買到$880, 真係開心到彈起呀!
入到場見到位置都唔錯, 路口位可以俾我行出少少冇遮擋.
今次既主題係豹(爆)發, 舞極限,


所以一開場一段Video係小豬化身成雪地上一隻黑豹.
到小豬出場既時候真係興奮到爆炸,


開場第一首歌係「有我在」, 本身仲估會係主題曲「舞極限」添...
之後係我覺得佢跳得超型既「獨一無二Only You」,
不過都係o個句, 最Perfect應該係好似MV咁著西裝跳.
跟住就到點題作品「舞極限」.
緊接就唱左比較冷門既「忍住」同埋好Sexy既「美麗的誤會」


~~~~~~~~~~~~~~~~
之後舞台個theme由雪山變左熱帶雨林,
一連7首快歌, 最Surprise係佢Solo左「WOW」


講番少少background: 呢首歌俾蕭亞軒之前, 原先係俾小豬既,
不過小豬第一次聽覺得冇乜特別, 就Reject左,
點知到蕭亞軒要左, 重新編曲之後大愛, 仲認唔番係自己reject左個隻, 哈哈.
之後唱「戀愛達人」, 呢首不嬲都係握手互動位,
不過今次由於有太多人掉毛巾俾佢擦汗, 搞到佢唱唔到要NG再黎.

And then「幸福囉」都係My favourite.
亦可能因為佢掛住同Fans影相, 搞到唱Twinkle時甩晒, 自己都忍唔到住笑場.

呢一Part最尾就係嘉賓出場, 上一場係林志穎, 今場竟然係..... 杜德偉.
呢個moment我當堂down左, 有冇搞錯.... 徙晒啦!
我都佢小豬好崇拜佢, 當年2008年演唱會向舞王致敬都有佢份既,
不過.... 香港既朋友其實都麻麻地佢嘛....
好彩佢只係唱左半隻「脫掉」, 唱左一陣水, 跳一小後舞就走左.


~~~~~~~~~~~~~~~~
第三部分, 舞台變左個大教堂,

原先o係台頂大豹頭徐徐降落, 小豬就企上去再升高, 開始慢歌部分.
第一首慢歌係呢期熱播既「空中飛人」, 100個Like呀!
歌好聽, 唱得更好!

「搞笑」其實我普通, 不過知道一定唱.
另一個估唔到係唱「愛入非非」, 因為都唔係派台歌.
最感動既環節: 全場大合唱「我不會唱歌」


我也懂 拿Mic的手不能顫抖
曾握著 就能感受你比我難過
誰寫的 歌詞那麼適合放手
我怎能捨不得... ...
之後兩首都係好愛既「習慣就好」同埋「不具名的悲傷」
真心覺得佢唱得好好, 佢D慢歌唔係咁易唱.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唱完一輪慢歌, 就播左一段介紹dancers既片,
有幾何會有演唱會俾咁多時間去介紹D dancers,
小豬自己都係舞者, 當然會想俾番credit佢哋啦,
呢一個部分我支持既 (雖然有DD悶場).
播完片, 小豬亦都換好衫Set好頭出黎Party time.
台上面多左一架車, 不過香車美男都唔係重點,

重點係佢個頭, 原來粉紅長髮Punk頭都幾襯佢喎, 型爆!!!

唱左最經典既「箇中強手」, 「一支獨秀」,
同埋等同五月天會唱憨人一樣, 一定唔少得既「精舞門」

今次「精舞門」既Special係用「忐忑」黎編功夫舞, 當然係搞笑版啦.

最後就係「舞法舞天」, 佢話係最後一首歌, 不過大家都知道係騙人的,
所以佢超浮誇地話唔最後一首喇, 唔捨得大家呀.... 白痴嘛, 哈哈.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Encore部分, 如果係台北場, 呢一part小豬會o係場館飛起來唱「愛走秀」
不過好可惜紅館做唔到啦.... Anyway都係好氣氛既.

緊接都係輕快既歌「愛瘋頭」, 佢上次演唱會Encore都係唱呢首.
之後好開心唱新歌「鬧翻天」, 呢首歌我唱K唱過, 係快到唱唔到的.
真正最後一首歌係「全城熱愛」, Super Like!

完場大約11:10pm, 覺得有D早, 唔係好夠喉咁.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
完整Rundown如下:
  1. 有我在
  2. 獨一無二ONLY YOU
  3. 舞極限
  4. 忍住
  5. 美麗的誤會
  6. 愛的主場秀
  7. WOW
  8. 戀愛達人
  9. 幸福囉
  10. TWINKLE
  11. 撐腰
  12. 脫掉(feat. 杜德偉)
  13. 空中飛人
  14. 搞笑
  15. 愛入非非
  16. 我不會唱歌
  17. 習慣就好
  18. 不具名的悲傷 
  19. 筒中強手
  20. 一支獨秀
  21. 精舞門(Special - 忐忑)
  22. 舞法舞天 
  23. 愛走秀
  24. 愛瘋頭
  25. 鬧翻天
  26. 全城熱愛
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今之演唱會係由小豬首次自己擔任形象設計同埋舞蹈總監,
個豹妝其實我覺得有D over, 不過at least演唱會入面冇化出黎就OK.
Vivi同Ceci覺得唔好睇, 我估係因為小豬講太多野,
我同陳慧敏又接受到喎, 可能因為我地都當睇台灣節目一樣,
佢D梗我地都有follow開所以好明.
打完篇Blog就發覺基本上我鍾意既歌都唱晒, 所以好滿意.
臨尾都要加一句: 小豬真係堅型!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 則留言:

Vivi 說...

台灣嘢都係留俾你同陳慧敏,我覺得同ceci係演唱會呢part真係好啱channel!

發佈留言