2013年1月30日星期三

郵輪假期 - 基隆/台中 Day 2

o係船上訓左一晚, 大致上都唔係好Feel到搖擺,
六點幾就起左身, 因為想上甲板睇日出嘛.
出左露台feel一feel天氣, 真係凍都PK, 仲要係十級大風!!
所以我地都重裝備(羽絨, 包晒頭)咁上去...
上到去甲板真係唔講得少, 大風到企唔穩... 我會用「極地」黎形容,
我唔相信一個正常人可以企o係度超過三分鐘......
天色都係比較大霧, 不過都睇到紅噹噹既咸蛋王, 吹到頭甩都抵既.

之後我地入番去餐廳, 對住個日出食早餐, 真係幾正.

食飽之後我地返房, 出露台影左D好瘋狂既相...
睇我地D頭髮就知道有幾大風.... 哈哈.


搞左一輪, 我地見Today有一個節目係尋晚表演o個個P.Rice教大家跳MJ,
咁我地就去番5樓中庭睇下啦,
嘩一見到阿P.Rice冇化妝個樣, 完全係另一個人, 咁我只可以講佢扮得好似.
佢逐個setp教我地跳, 其實唔難既, 都跟到, 不過平時冇幾何咁多人面前跳舞.



跳完MJ, 就去左睇尋日預早拎定飛既「馬浚偉星級美食節目」
(其實上船之前都唔知有呢D野, 係上到船之後先見到)
本身見冇咩野做, 就早D去個劇院坐住等,
點知佢關左門入唔到, 不過竟然見到有人龍排隊等入場(當時距離開始仲有一個鐘)!
有見及此, 我地就排埋一份, 費事到時個位太差啦....
(都真係唔敢話俾人聽我排一個鐘頭隊, 為左睇馬浚偉.... 奇怪....)

節目一開始, 係佢同Costa Victoria既行政總廚煮意粉:

之後佢返後台換衫, 期間就有靚仔意大利Pizza師父出黎表演同埋同觀眾試整Pizza:

之後馬浚偉就出番黎, 今次做Bar tender調酒, 之後就唱左幾首歌:


夜晚就係傳說中要著靚靚船長既Welcome Cocktail同埋晚宴.


今餐終於好食番少少, 原先每人只可以點一份既龍蝦,
因為我地俾左貼士俾serve我地個waiter, 所以我地特別可以食多份 XD.

食完晚餐, 飲埋cocktail, 就用USD20.00買左兩張Bingo碰下運氣,
最勁可以贏到USD1500.00架!!
不過好可惜最後我爭一個number就中到Full Bingo, 如果中到都有USD150.00架...

玩完bingo, 就去左劇院睇Musical.



呢晚個Musical叫做Rich & Famous,
成個表演係換左好多次造型, 仲要係以驚人既速度換裝, 佩服佩服.
如果唔想睇Musical, 亦可以去酒店坐下聽人唱歌,
呢個意大利鬼婆識唱國語歌架, 唔望到佢都唔知係鬼婆, 勁呀!

返房休息時, 一開門見到摺得好精緻既大象, 都唔捨得拆!

而姨媽間房就係天鵝, 仲要有埋個湖o個下勁丫嘛! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言