2010年2月10日星期三

壞情緒

仲有兩個working days就開始放大假喇, 仲有一個星期就去旅行喇,
不過我一D興奮既感覺都冇....
唔知係我自己既情緒問題, 定係公司呢排真係特別多麻煩野,
朝朝返到公司, 都未坐定就已經一堆堆屎飛埋黎,
自問EQ都算高, 睇野都好正面, 亦都好識得為自己減壓,
平時返工幾唔開心幾辛苦都好, 一放工就可以咩都拋諸腦後.
不過呢排真係唔得, 極度負面既情緒好纏繞我,
好似控制唔到咁, 唔係掟電話就掟file, 放工返到屋企都仲係好炆憎.
連自己都好討厭咁樣既自己呀!!!
頭先同事見我咁炆憎, 拎左隻公仔俾我發洩, 卒之俾我搣到爛晒:
IMG_0395
之後我又要砌番好佢, 搞到咁...
IMG_0396
我都覺得好恐怖...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

發佈留言